Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:22, 24 Lis 2012 Temat postu: Amortyzator od gs500 do k750 |
|
|
Witam.Co myslicie o zamontowaniu tylnego centralnego amora od suzuki gs 500 do k750.Z tego co przymierzylem to jest moze o 5mm krutszy i chyba nie bedzie to przeszkadzalo a mocowania bardzo zblizone.Oczywiscie gdzies bedzie trzeba podszlifowac a gdzies dac podkladke lub przyspawac nakretke ale wedlug mnie bedzie pasowac.
A cena od 60zl za sztuke.
Jak bedzie za twardy to ewentualnie przelozyc sprezyny mozna sprobowac.I druga sprawa to moze byc rozwiazanie dla tych komu nie zalezy na oryginale:)).
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 21:36, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 22:46, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
nie ukrywam ze ciekaw jestem takiego rozwiazania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:55, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
GS ma centralny amortyzator. Będzie twardy i o stosunkowo małym skoku. Trzeba zamontować i samemu się przekonać czy się nadaje. Ryzykujesz 120zł i kilka godzin pracy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zorg
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 22:55, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie znam tego amortyzatora ale patrząc na zdjęcie i na grubość i skok sprężyny to będzie duuużo za twardy. Ale tak jak przedmówca pisze nie spróbujesz to nie będziesz wiedział. Świat potrzebuje pionierów.
Ostatnio zmieniony przez zorg dnia Sob 22:57, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 23:14, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nio trzeba przetestowac )) .Zamontuje to w godzine maxymalnie.
Wiem ze jest centralny i maly skok wahacza ale gs wazy 188kg w stanie gotowym do jazdy a zaprzeg znacznie wiecej:))) .Zobaczymy ,bo cena w porownaniu do ruskich oryginalnych jest znacznie mniejsza. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 23:22, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Popatrz jaką dźwignię masz w GSie. Policz i wówczas się przekonasz.
Nie jesteś pierwszy co od centralki w rusa chciał pchać amory. Nie znam zadowolonego, choć żaden z mi znanych typów nie próbował od GSa więc masz szansę . |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 23:36, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
haha najwyzej bedzie porazka a odnosnie przelozenia dzwigni a amorze to zdaje sobie sprawe:))).Jeszcze mozna sprezyny przelozyc bo amor jest regulowany:)).W ciagu tygodnia bede wiedzial co i jak to napisze )).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 23:39, 24 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wezel
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Pią 22:57, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
I jak wrażenia po teście amortyzatorów od suzuki GS500.Kupiłem ostatnio te świecące podróby-nadają się tylko do oddania na złom(za długie i amortyzator nie trzyma) Dlatego jestem zainteresowany zastosowaniem amorów od suzuki) |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 15:22, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Niestety ruska sprezyna na niego nie wejdzie a oryginalna za mocna.Tyle na temat.Zrb na maluchu lub zalatw ladny oryginal. |
|
Powrót do góry |
|
|
|