Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 22:58, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wspaniałe tylko czy nie będzie zawadzać o komin filtra |
|
Powrót do góry |
|
 |
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 5:43, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dla mnie bomba Wygląda naprawdę profesjonalnie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4065 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:26, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No i niestety to samo fiasko co u mnie Z tak zamocowanym altrnatorem koliduje kranik paliwa, trzeba przespawać bo inaczej dupa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:36, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Potezna konstrukcja. Moze wystarczylo by pradu na to by ja podswietlic. |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 17:01, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Konstrukcja troche za masywna,za długa przystawka.Tak jak zauważył Hius, napewno będzie wadzić o komin.A to że kranik należy przespawać to nic nowego, bez przespawania nie wejdzie altek.W praktyce sprawdza się bardzo dobrze ,ładowanie i światła super.Tylko prawidłowo podłącz,bo inaczej spalisz regler. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:34, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tylko prawidłowo podłącz,bo inaczej spalisz regler. |
To nie ma czasem wbudowanego reglera?
Będzie git i wreszcie nie trzeba będzie na prądzie oszczędzać. Jeżdżę na długich światłach ile wlezie i polecam. Sam mam chyba standard od żuka z przodu - czyli jakieś 55W ale o tył zawsze sie boje. Przy takim wielgachnym generatorze możliwości kombinowania z oświetleniem będą nieograniczone. Zazdraszczam Kaczki elektra 
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 6:34, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:24, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dla mnie to zwykłe nieporozumienie, koszty duże, kombinacji od ciorta, a jak chce sie dobre swiatła to proponuje kupic japonie, takie unowoczesnianie "na siłe" jest w/g mnie do kitu, ani to ładne ani orginalne, wyglada jak pół dupy za krzaka, wydaje mi sie ze ktos nie jest w stanie zrozumiec ze K-750 to juz zabytek i nie zrobi sie z tego scigacza o wspaniałych osiagach Y2K, jezdzenie na codzien kaczka czy emka uważam za skrajny przejaw ekscentryzmu, zeby nie powiedziec głupoty, ani to szybkie, ani sprawne, latem w korkach sie grzeje nie mówiac o spalaniu. Nie wiem czy własciciele przerabiajacy boxery wywalili cała kase w naprawe i nie stac ich na porzadna japonie do smigania czy to jakies zbiorowe szalenstwo?Pozdrawiam tunerów! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:46, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
granat napisał: | Dla mnie to zwykłe nieporozumienie, koszty duże, kombinacji od ciorta, a jak chce sie dobre swiatła to proponuje kupic japonie, takie unowoczesnianie "na siłe" jest w/g mnie do kitu, ani to ładne ani orginalne, wyglada jak pół dupy za krzaka, wydaje mi sie ze ktos nie jest w stanie zrozumiec ze K-750 to juz zabytek i nie zrobi sie z tego scigacza o wspaniałych osiagach Y2K, jezdzenie na codzien kaczka czy emka uważam za skrajny przejaw ekscentryzmu, zeby nie powiedziec głupoty, ani to szybkie, ani sprawne, latem w korkach sie grzeje nie mówiac o spalaniu. Nie wiem czy własciciele przerabiajacy boxery wywalili cała kase w naprawe i nie stac ich na porzadna japonie do smigania czy to jakies zbiorowe szalenstwo?Pozdrawiam tunerów! |
Granat- da sie jeździć na co dzień i nie jest to męczarnia. Chociaż dzika kaczka dała mi w kość w tym tygodniu, to jednak w mieście przy krótkich dystansach sprawdza sie znakomicie. Elektroniczny zapłon idzie do reklamacji i wyjdzie czy to przypadkiem nie była gdzieś moja wtopa.
Młotkom w wypaśnych furach wlokącym sie przy pustej jezdni gdy bierze ich poobijana motorynka mająca 50 lat ma nadzieje, ze daje do myślenia. A już całkiem nic mnie tak nie rozpieracza jak terenówki przenoszone nad progami.
Japonia fajna jest. Ale jazda czymś co żyje, czego znasz każdą część i czujesz jak pracuje daje zupełnie inną satysfakcję.
Jednak by móc sie sprawnie tym poruszać trzeba poświecić wiele czasu na dopracowanie i modyfikacje. Dobre światła to nie lans jak np lśniący lakier, chromy czy inne frędzle- to po prostu zasrany obowiązek użytkownika dróg publicznych. Zaczniesz jeździć to sam zobaczysz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4065 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:22, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Co kto lubi. Miałem kilka japoni i mam nadal (obecnie tylko enduro). Lubie mojego ruskiego gada, dzięki alternatorowi można nim w nocy jeździć. Jest to bardzo zkundlone M-72 za to działające.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:50, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Eee tam Panowie , trochę pitolicie Gobert miał kaprycho i sobie wyrzeźbił i dobrze , jak się z tego cieszy to jeszcze lepiej .
Dla mnie wygląda nieźle .
Też bym chciał mieć tyle czasu
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:08, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Na motocyklu zabytkowym nic się nie dzieje - nuda jak na polskim filmie.
Jedyna atrakcja to jak w nocy się jedzie v/max i widać tylko 5m przed tobą
Robotę podziwiam pod względem projektowym i wykonania, estetyka kiepska może dlatego że nie ma ładniejszego rozwiązania niż oryginalna prądnica  |
|
Powrót do góry |
|
 |
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Wto 7:21, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
"agrupa"]Na motocyklu zabytkowym nic się nie dzieje - nuda jak na polskim filmie.
Skoro zabytki Cię nie kręcą to co tu robisz?
Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Wto 7:21, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:14, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja je lubię naprawiać i dłubać przy nich, badać historię modelu, szperać po bazarach
Może dlatego jestem takim fanem oryginału bo mi się już jeździć nie chce to znaczy jak się przejadę raz na kilka/kilkanaście dni to mi starcza a taki oryginał jest w stanie to znieść  |
|
Powrót do góry |
|
 |
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:58, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jako zupełny laik zapytam w te słowa.
Nie uda się czasami zastosować jakiegoś małego altka z japonca.
Przedstawione mocowanie na 100% będzie świetnie działało ale jest wielkie wraz z tym alternatorem. Rozumiem, że idea fix była by nie ruszać karteru.
Naprawdę dobra robota. Well done
Jednak wstręt do alternatora w motocyklu mam po napatrzeniu się na junaki z paskiem klinowym po prawej stronie.
Szczytem szczytów była osłona zrobiona z nierdzewki - bębna pralki automatycznej.
Chodzi o jakieś bardziej filigranowe rozwiązanie, nawet za cenę skrobnięcia karteru.
Ma ktoś jakieś pomysły? |
|
Powrót do góry |
|
 |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:59, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To jest mały alternator od japońskiego motocykla i wiele mniejszego już nie znajdziesz, reszta alternatorów stosowanych to alternatory pracujące w oleju, wewnątrz silnika z magnesami stałymi.
Paweł Staciwa z Koszalina robi coś takiego z wykorzystaniem części prądnicy, na majowej Łodzi taki komplet wycenił na 800 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Moja przejściówka z alternatorem to był koszt w granicach 600 zł, obecnie takie alternatory są na allegro poniżej 100 zł, mając tańszego tokarza niż ja miałem myślę że koszt całości może znacznie zejść poniżej 500 zł.
Ścinając całkowicie łoże prądnicy można wykonać dużo krótszą przejściówkę na wzór tej z nowego Urala, gdzie wykorzystywany jest niemal identyczny alternator jak u mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać jest pole do manewru ograniczone jednak gabarytami elektrowni. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|