Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 23:29, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz wszystko opisane ze zdjęciami pod alternator z tico który kosztuje 40zł. Ja miesiąc temu wg tego zrobiłem i działa, tylko połączenie wałka z wirnikiem zrobiłem na sprzęgło kłowe
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Pią 23:30, 15 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Sob 15:12, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dzięki jak masz rozwiązane to sprzęgło kłowe?
musiałeś karteru coś ciąć?
pochwal się jakimiś zdjęciami |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 22:37, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie wygląda to w ten sposób:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprzęgło kłowe jest stąd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupiłem rozmiar 12 - 12,75, ale i tak trzeba było rozwiercać. Najlepsze byłoby 14 - 12,75, ale że takiego nie ma to raczej 14 - 12.
Łoża nie piłowałem. Tzn miałem wcześniej prądnicę z malca która wymagała delikatnego podszlifowania łoża 2mm, dlatego musiałem teraz podłożyć blaszkę żeby zniwelować poprzednią przeróbkę. Jak będziesz robił taką przejściówkę, to i tak musisz zrobić ją z oryginalnej ruskiej prądnicy więc nic nie będziesz musiał piłować. Nie ma też kolizji z kranikiem. Może jutro albo jak znajdę chwilę to zrobię fotkę jak wygląda to na żywym organizmie |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 15:39, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
BALON napisał: | dzięki jak masz rozwiązane to sprzęgło kłowe?
musiałeś karteru coś ciąć?
pochwal się jakimiś zdjęciami |
Bardzo ladne takie sprzeglo jest w zebatce alternatora bandita ktory jest wykorzystywany do ruchola:)))).
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 16:04, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
myślałem nad tym ale nigdzie nie umiem znaleźć rozebranego sprzęgła z bandita
tym bardziej z bandita wydaje się być za długi alternator do dolniaka bez cięcia
do górniaka to pewno akurat  |
|
Powrót do góry |
|
 |
dz@hym
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wieś w zamojskim..
|
Wysłany: Nie 17:36, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam zrobione bez sprzęgła na sztywno ośką , ale się zastanawiam.. Jakie są korzyści z zastosowania tego ustrojstwa w w napędzie alternatora? No dobra: tłumi nierówność pracy silnika, eliminuje ewentualne prze-koszenie osiowości i tyle? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 18:45, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dz@hym napisał: | Ja mam zrobione bez sprzęgła na sztywno ośką , ale się zastanawiam.. Jakie są korzyści z zastosowania tego ustrojstwa w w napędzie alternatora? No dobra: tłumi nierówność pracy silnika, eliminuje ewentualne prze-koszenie osiowości i tyle? |
Ale wlaśnie o to chodzi bo żywotność sie wydłuża i nie przenosi drgań z kól zebatych i jest ciszej )). |
|
Powrót do góry |
|
 |
flisak
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 10:15, 14 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
meter30 napisał: | U mnie wygląda to w ten sposób:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprzęgło kłowe jest stąd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupiłem rozmiar 12 - 12,75, ale i tak trzeba było rozwiercać. Najlepsze byłoby 14 - 12,75, ale że takiego nie ma to raczej 14 - 12.
Łoża nie piłowałem. Tzn miałem wcześniej prądnicę z malca która wymagała delikatnego podszlifowania łoża 2mm, dlatego musiałem teraz podłożyć blaszkę żeby zniwelować poprzednią przeróbkę. Jak będziesz robił taką przejściówkę, to i tak musisz zrobić ją z oryginalnej ruskiej prądnicy więc nic nie będziesz musiał piłować. Nie ma też kolizji z kranikiem. Może jutro albo jak znajdę chwilę to zrobię fotkę jak wygląda to na żywym organizmie |
Odgrzeję kotleta. Kolego czy ten wałek z zębatką zostawiłeś tylko na jednym orginalnym łożysku? Ja mam altek chyba od Daihatsu mieści się przy kraniku tylko komin obróciłem o 180 stopni. Mój patent na przejściówkę się nie sprawdził dlatego będę rzeżbił. |
|
Powrót do góry |
|
 |
skpmaxim
Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:51, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Witam
czy ktoś motował wtrysk do MT 10 czy mógłby się podzielić ze mną widza i koincepcją chcałbym przez zimę zmotać takie coś pozdrawiam maxim |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 14:32, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Białorusin jakiś ogłasza się z gotowym kompletem - zapłon/wtryski.
Wrzuca filmy na YT, ale czy to Komuś naprawdę potrzebne?
Na dobrych gaźnikach "górniak" pali 5,5-6 L/100 i zapierdziela 120/km z koszem. Może stać miesiąc na deszczu, a i tak odpali od drugiego kopnięcia.
Zamontuj Mikuni VM fi32 a dowiesz się co potrafi boxer..
Niemcy na tych gaźnikach ujeźdżają wyścigowe motocykle BMW i jest mega ogień! |
|
Powrót do góry |
|
 |
|