Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pon 6:21, 14 Cze 2010 Temat postu: alternator dniepr |
|
|
Mam pytanko.Alternator daje 16,5V.Zmieniałem regulatory i na 4 różnej produkcji nie tylko radzieckiej jest to samo.Jaka może być tego przyczyna? |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:15, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cos gdzies przepuszcza, napiecie bedzie wyższe to norma ale nie tyle, tyle ma po wyjscu z altka
Ostatnio zmieniony przez granat dnia Pon 8:16, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:45, 14 Cze 2010 Temat postu: Re: alternator dniepr |
|
|
bogus napisał: | Mam pytanko.Alternator daje 16,5V.Zmieniałem regulatory i na 4 różnej produkcji nie tylko radzieckiej jest to samo.Jaka może być tego przyczyna? |
A w którym dokładnie miejscu sprawdzałeś ? i jakie jest to napięcie ? bo z tego co pamiętam to chyba ją dwa rodzaje , ale elektrykiem nie jestem więc mogę sie mylić . |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Wto 7:14, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ładowanie zawsze sprawdzam tam gdzie bezwzględnie powinno być,czyli na bakterii.Dokładnie 16,8V |
|
Powrót do góry |
|
|
Innytruder
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: Wto 7:20, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź napięcie na zasileniu regulatora po stacyjce, jeśli tam masz duży spadek napięcia regulator będzie trzymał podniesione napięcie na ładowaniu o wartość tego spadku na zasileniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Wto 7:24, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Regulator podłączyłem bezpośrednio z baterii żeby ograniczyć to zjawisko.
Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Wto 7:24, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Innytruder
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: Wto 10:20, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pomierz napięcia na akumulatorze przed obciążeniem, po obciążeniu, być może nie trzyma napięcia. zakładam ze regulator i połączenia są dobre.
Ostatnio zmieniony przez Innytruder dnia Wto 17:15, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:46, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej pod obciazeniem - zapal swiatla i zobacz ile daje.
Jezeli ponizej 14V to bateria to wytrzyma musisz tylko jezdzic caly dzien na swiatlach.
Wyglada ze ogranicznik pradu nie dziala wlasciwie, jakie to reglery sa ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|