Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:44, 18 Wrz 2009 Temat postu: Uzupełnianie braków - M-72M |
|
|
Witam.
Jeżeli ktoś ma chętnie kupię.
- Rama M-72M.
- pokrywka dyfra z suwakiem (najchętniej sam korpus)
- suwak (j.w)
- szkło i odbłyśnik lampy przedniej
- nowe koła rozrządu
- nowa pompa olejowa
- kluczyk stacyjki
- osłony sprężyn (na wyski przód)
- śruby (jeżeli ktoś demontował motocykl i zastępował stare nowymi to chętnie odkupię stare)
- skrzynia biegów od K750.
Interesują mnie graty nadające się do naprawy Tylko i włącznie części emkowe - nie urale i irbity |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 22:21, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam , a po co Ci używane śruby? Jeśli to nie tajemnica. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:59, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że nie
Te swoje rupiecie staram się skręcać śrubami z epoki, fabrycznie montowane śruby miały inne rozmiary niż dzisiejsze. Niem ma dla mnie nic gorszego jak poskręcany weteran współczesnymi śrubami.
Niestety w moim kundelku większość śrub się urwała lub była zastąpiona innymi, w związku z tym poszukuję takowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:08, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
agrupa- wszystkie jakie znajdę są Twoje. Uprzedzam, że pewnie pikne nie są. Z tego co kojarzę to głównie skrzyniowe. Nakrętki 8x1 na 14nastkę też? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:40, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
O tak te lubię najbardziej - z keczupem
Prince, wszystko co wykręcisz albo znajdziesz z emki
Kupię po jakiejś rozsądnej cenie.
Najbardziej mi zależy na tych które są widoczne, chętnie przygarnę również szpilki.
Co do stanu to nie przejmuj się, jakoś sobie odświeżę. Narzynki, gwintowniki mam w tych fajnych rozmiarach, iglaczek również. Coś się wyrzeźbi
Dla mnie to miód na serce jak widzę motocykl skręcony takimi śrubami, mam w iżu takie fajne oryginalne z podjedzonymi łbami. Po ocynkowaniu pięknie się prezentują. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:34, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: |
Kupię po jakiejś rozsądnej cenie.
|
O ile poczta polska ma rozsądne ceny |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 21:05, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Rozumiem . A myślałeś żeby zapytać na jakimś bazarze , może Ukraińcy czy Rosjanie dalej je produkują ? Popatrzę w garażu może coś zostało po moich wymianach , bo niestety ja wszystkie po wykręceniu ładowałem do wora i na złom jak się uzbierało . Kurde wywaliłem fortunę . Teraz poważnie jeśli jakieś znajdę to będą od Urala , nadadzą Ci się ? No i z tego co pamiętam to były rdzawe . Jeśli chcesz to dam znaka na priwa ile tego jest (mało,mało a mogłem być bogaty) i wyślę za koszt paczki . |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:31, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Prince jakoś przełkną tą gorzką pigułkę...
Orita jestem stałym bywalcem bazarów i zbieram wszystko co do się zebrać
Nie mam pojęcia o uralach i nie wiem czym one były skręcane, może ktoś bardziej doświadczony się wypowie.
Tak czy siak dzięki za zainteresowanie tym jakże ważnym problemem |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 0:02, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Skręcane drutem kolczastym i szpagatem oraz paroma innymi ciekawymi wynalazkami ale miałem na myśli śruby z gwintem drobnym (bardzo drobnym) 8 różnych długości pod klucz 13 czy 14 (zawsze mi się myli). Innych klamotów których szukasz nie mam ale nawet drobiazg czasem cieszy . Bywają rozmaite natręctwa i naprawdę to rozumiem że pragniesz skręcić pojazd śrubami z certyfikatem "wyprodukowano 60 lat temu" . Jakiś czas temu szukałem zaślepki do bloku , tej od otworu służącego ustawieniu zapłonu (widać tem wycinek koła zamachowego) - jak ja rozbawiałem handlarzy pytaniem o ten element . Salwy śmiechu , ale się uparłem na orginał i w końcu po 2 latach kupiłem p.....y gumowy korek za oszałamiającą sumę 1zł. .Tak więc jeśli chcesz te śruby to daj znaka. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:57, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Cóż mogę powiedzieć więcej
BIORĘ!!
Poproszę o warunki transakcji na priv i działamy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:06, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
orita napisał: | Skręcane drutem kolczastym i szpagatem oraz paroma innymi ciekawymi wynalazkami |
orita napisał: | miałem na myśli śruby z gwintem drobnym (bardzo drobnym) 8 różnych długości pod klucz 13 czy 14 (zawsze mi się myli). |
Charakterystyczne i pewnie te o które chodzi ( bo są inne niz dostępne w handlu) to:
-śruby głowicy ( łeb kwadratowy)
-śruby m6 skręcające ze sobą części korpusów - charakterystyczny łeb soczewkowy.
-nakrętki drobnozwojowe (8x1) na klucz 14. W zawieszeniach występuje też na klucz 11 czy 12( dokładnie nie pamiętam)
Myślę, ze o te soczewki chodzi. I tak, w motocyklach radzieckich czy to Ural czy emka występują takie same śruby. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:59, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Prince.
W szczególności pourywały mi się śruby od mocowania błotnika przedniego, te do szklanek jak i do uchwytu w górnej półce. śruby trzymające bagażnika do ramy jak i do błotnika, tylne siodło do bagażnika i wiele innych jest podmienionych lub zamordowanych przez ukręcenie
Dobra żeby nie pierdzielić smętnie, wezmę wszystko płacę lub odwdzięczam się browarami na łódzkim bazarku.
PS. kwadratowe śruby głowicy mam, ja u siebie poszukuję śrub nowszego typu - składam eMkę niby 59r. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:54, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Hej.
Gdyby ktoś chciał się rozstać z:
- dekiel dyfra z suwakiem (lub cały dyfer - falbana) - mogę zamienić na dyfer od M-61 Warunek nadające się do remontu. Nie połamany odlew, szklanka w jako takim stanie.
- kluczyk płaski do stacyjki.
- drut blokujący siedzenie tylne (stosowane w siodłach IMZ) (mogą być dokładne zdjęcia)
- prawa blaszka baku - przykręcana.
- dekiel aparat zapłonowego - emka.
Mogę się na coś wymienić. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:46, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
hej.
Wymienię klamkę PRAWĄ na LEWĄ.
jakoś się tak złożyło że mam 3 prawe i jedną lewą
Mogę kupić same mocowanie LEWEJ klamki.
Zależy mi żeby otwór na śrubę był nie wybity i miał gwint. |
|
Powrót do góry |
|
|
|