Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
litwin
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Litwa
|
Wysłany: Wto 7:45, 08 Cze 2010 Temat postu: Sprzedam nowy dyfer z blokatorem URAL |
|
|
Witam, mam do sprzedanie nowy dyfer z blokatorem, dyfer jest produkcji Niemieckej. Gwarancja rok.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:04, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
litwin- Mi to nie podejdzie( zwłaszcza, że nie przepadam za koszem), ale mam pytanie:
To, że do urali robią części po całym świecie to wiadomo. Ale serio czy to znaczy, ze poddali sie nawet z przekładniami i zamawiają niemieckie czy ten dyfer to wyrób poza-fabryczny? |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:26, 09 Cze 2010 Temat postu: Re: Sprzedam nowy dyfer z blokatorem URAL |
|
|
litwin napisał: | Witam, mam do sprzedanie nowy dyfer z blokatorem, dyfer jest produkcji Niemieckej. Gwarancja rok.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ooo a to ciekawostka nie wiedziałem że Niemiaszki produkują mechanizmy różnicowe do Urala , możesz Litwin powiedzieć w jakim mieście jest fabryka |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Czw 6:11, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
I ja proszę Litwina o odpowiedź na to pytanie,Czy rzeczywiście on jest niemieckiej produkcji i gdzie mają fabrykę, bo brzmi to jakoś mało prawdopodobnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:55, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A mnie nurtuje czy ma mechanizm różnicowy, czy tylko dołącza napęd. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:37, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
w_brat napisał: | A mnie nurtuje czy ma mechanizm różnicowy, czy tylko dołącza napęd. Wojtek |
Ja tam może się słabo znam na Uralach , ale z tego co widzę po zdjęciach to standardowy napęd Urala z dołączanym napędem wózka .
Dla mnie super , i takiego bym właśnie chciał , ale chyba cena coś nie teges jak można już kupić całego Urala z tym dyferkiem za jakieś coś w okolicach 12000 zł .
I coś jeszcze trzeba do niego dodać żeby go zaadaptować do moto , no chyb a że do Urala który już posiada taki napęd , jako część wymienna . |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:21, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ustrojstwo to jest bez mechanizmu roznicowego jedynie z załączaniem napedu na kolo wozu... zeby to zalozyc potrzebujesz jeszcze mechamnizm kola wozu bo do zwyklej zwolnicy nie pasi bo kolo wozu obracaloby sie do tylu |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 6:04, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Świdro jesteś pewien,że nie ma tam mechanizmu różnicowego?Bo troszkę mnie to dziwi.Chociaż pomysł nie głupi.Załączac napęd bez blokady tylko w ciężkim terenie. |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:43, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie ma napewno! cholera gdzies mialem rysunek przekrojowy ale mi sie zapodzial |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:14, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
I tutaj z kolegą świdro pozwolę się nie zgodzić były dwa typy przekładni. 1. stały napęd 2 WD i dołączana blokada. 2. Tylko dołączana blokada.
Mniemam, że kolega litwin z "powodu nieznajomości" języka polskiego napisał "dyfer jest produkcji Niemieckej". Chyba powinno być pochodzi od dealera z Niemiec. Nie bardzo wierzę w to, że wykonano taką doskonałą "podróbkę" skopiowano z odlewu nawet emblemat IMZ (zdjęcie nr.3). Wojtek
A to zamieścił kiedyś klapek [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez w_brat dnia Pią 7:27, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 7:49, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ot i moje wątpliwości rozwiane. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:51, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
w_brat napisał: | były dwa typy przekładni. 1. stały napęd 2 WD i dołączana blokada. 2. Tylko dołączana blokada.
|
Wojtek czy aby tak rzeczywiście było ?
Bo ja kiedyś słyszałem o czymś takim że owszem były dwa rodzaje napędów do Urala , jeden tylko z mechanizmem różnicowym ale bez blokady , drugi normalny tylko z załączanym kołem wózka .
Ale te pierwsze to szybko zarzucili i został tylko jeden typ mechanizmu różnicowego z dołączanym napędem wózka .
Tak coś mi świta w głowie , ale może było inaczej . |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:20, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
blady606 możesz mieć rację. Gdzieś wcięło mi rysunki złożeniowe tego ustrojstwa. Jedyne co pamiętam na pewno to koła zębate satelitów. Jak znajdę to zamieszczę. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
litwin
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Litwa
|
Wysłany: Pon 18:35, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
w_brat napisał: | I tutaj z kolegą świdro pozwolę się nie zgodzić były dwa typy przekładni. 1. stały napęd 2 WD i dołączana blokada. 2. Tylko dołączana blokada.
Mniemam, że kolega litwin z "powodu nieznajomości" języka polskiego napisał "dyfer jest produkcji Niemieckej". Chyba powinno być pochodzi od dealera z Niemiec. Nie bardzo wierzę w to, że wykonano taką doskonałą "podróbkę" skopiowano z odlewu nawet emblemat IMZ (zdjęcie nr.3). Wojtek
A to zamieścił kiedyś klapek [link widoczny dla zalogowanych] |
przepraszam za moj polski jezyk mialem na myszli ze jakasz niemecka firma wygrala aukcijon u IMZ i ma teras zamuwienie i produkuje dla nich dyfer czy zembatek, podkreszlam tak mi tumalczyl przystawicziel Uralu i dal na niego gwarancje na rok. Ruwniesz na tych Uralach stoi Wloskie hamulca, alterntor japonksi i duzo innych rzeczy nieprodukowanych w rocji. Tez mi tak bylo tlumaczone. A nowy ural kosztuje kolo 8000 eur |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:03, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
litwin napisał: |
przepraszam za moj polski jezyk mialem na myszli ze jakasz niemecka firma wygrala aukcijon u IMZ i ma teras zamuwienie i produkuje dla nich dyfer czy zembatek, podkreszlam tak mi tumalczyl przystawicziel Uralu i dal na niego gwarancje na rok. Ruwniesz na tych Uralach stoi Wloskie hamulca, alterntor japonksi i duzo innych rzeczy nieprodukowanych w rocji. Tez mi tak bylo tlumaczone. A nowy ural kosztuje kolo 8000 eur |
Nie masz za co przepraszać jeżeli chodzi o język .
Ale z tą Niemiecką firmą produkującą mechanizmy różnicowe to może ...
Nie mam stu procentowej co do tego pewności , ale jakoś słabo sobie wyobrażam taką sytuację .
Często się okazuje ze takie dyskusje są tylko wyssaną z palca bajką wymyśloną tylko i wyłącznie do podniesienia ceny części i do niczego więcej .
Więc jest to informacja przez Ciebie nie sprawdzona tylko " zasłyszana " co moim zdaniem nie upoważnia Ciebie do wypisywania jej na jakichkolwiek aukcjach na których sprzedajesz .
Jeżeli będziesz miał stu procentowe potwierdzenie faktu produkcji podzespołów do Urala z logo Urala w jakiejkolwiek Niemieckiej fabryce , to daj znać .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
|