Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
derbiak
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:39, 30 Paź 2014 Temat postu: Sprzedam M72 1954 |
|
|
Witam, jak w opisie, sprzedam M72 po kompleksowej renowacji, malowaną całą proszkowo na ciemną zieleń.
Więcej informacji na pw. Ponieważ jestem tu nowy na forum i nie mogę dodać linku.
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 13:05, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ale cenę to chyba możesz dodać i napisać, czy masz polski kwit, czy nie. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 13:36, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Po renowacji powiadasz..? Chyba miałeś na myśli - po przebudowie... |
|
Powrót do góry |
|
|
derbiak
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:53, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wydechy można złożyć ori. Błotnik założyć głęboki i po sprawie. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 14:43, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
derbiak napisał: | Wydechy można złożyć ori. Błotnik założyć głęboki i po sprawie. |
To jeszcze zmień skrzynię biegów na oryginał i korpus dyfra.
Na tym forum jest mnóstwo ortodoksów odnośnie M-72, będziesz miał pod górę |
|
Powrót do góry |
|
|
derbiak
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:47, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Haha, dobrze wiedzieć. Skrzynie dokładam ori. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 17:26, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No przedni błotnik to chyba pomysł po jakiejś lufce |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 18:49, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A przednie zawieszenie to też chyba nie 54r. A i nie wiem czy nie powinna być na półbębnie zmien opis. Że jest wyremontowana to przestaną się czepiać bo renowacja to ostro powiedziane. Głowice też od kachy. A tamte drugie gdzie masz? Ogólnie wyglada mi ona na młodszą i to ze 3 lata pewnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Czw 19:38, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zobacz jak powinna wyglądać M72
http://www.kolyaska.fora.pl/tematy-ogolne,5/imz-m-72-wzm2-remont,4421.html
A ty tu co pokazujesz zlepek różnych motocykli pomalowanych proszkowo i jeszcze za taką kasę.Wiem że w to kupę kasy wpakowałeś i chciałbyś odzyskać. Pewne rzeczy zrobiłeś ze smakiem (linki instalacja koła pomijając opony i inne detale),ale reszta to jakieś nie porozumienie.Rozbierz to jeszcze raz dokompletuj i będzie spoko emka.Bo jak do tej pory to najwięcej wart tam jest kwit z emki |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:27, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jako motocykl wygląda fajnie. Jako emka- no mocno skundlona. Nie przeszkadza mi skrzynia biegów dniepra- spoko- ale co u licha podziało jej sie z dźwignią rozrusznika? Ta sama akcja z przednim hamulcem. I gdzie aktualnie znajduje sie trąbik?
Cena Twoja sprawa. Ale wystawiając niesprawny motocykl za ta kasę na forum chyba nie spodziewałeś się ze nikt, nic nie zauważy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 8:40, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Kopniak dogiety zeby miec wiekszy róch przy kopnieciu , temat znam ale zauwazyłem jeszcze brak linki licznika..... |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pią 9:18, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Hamulec przedni zdemontowany bo pewnie łącznik tarczy kotwicznej wylata
Do tego rozdarte siodło, kranik współczesny., brak pazura za prądnicą, osłony komutatora prądnicy i licznik kalorii na kierownicy spalanych podczas pchania
wygląda że nie przejechało to to 10 km
derbiak - ładować to my a nie nas |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:03, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To ładny dzień na lincz.
Zatem jeszcze garść info dla kupującego - korpus dyfra to tez dniepr( razem ze szczekami) , lampa iż( nawet bez obsady bezpiecznika i kontrolki ładowania) , kola urala, Kopnik urala przy skrzyni od dniepra, zawias błotnika nie wygląda jakby "robil" bo chyba bezmyślnie został zalany proszkiem. Stopek pasarzera brak, uchwyty do przedniego błotnika to jakiś kosmos, pokrywa dyfra chińska (To akurat na plus. Ale nalezy zwrócić uwagę, że to nie oryginał z 54r ) i wsystko to co wymienione w postach powyżej.
Na zdjęciach widać postęp prac. Robione na rożnych etapach budowy. Powstaje po kawałku instalacja. Niektóre śruby najpierw wykręcone później wydają sie wkręcone na gotowo. Głowice późnej k-750 pewnie zainstalowane na okres docierania. Później pewnie będą założone wcześniejsze- ale tez nie takie jak powinny być. Ze skrzynia podobna sytuacja- niby starsza ale tez nie taka. Hamulce tylni obecny ale raczej nie w takiej pozycji jak powinien. Zawieszenie podobne do ostatnich emek z kijowskiej fabryki jest tylko podobne- pochodzi od ostatnich k750 na wahaczowych przodach(62-63r). Łożyska główki ramy najtańsze i beznadziejne. Chyba dorobione skrętki kół- nie widać uszczelniaczy- będzie ciekawie. Ośka przednia dorabiana - ciekawe z jakim gwintem - i co za tym idzie ciekawe jaki ten gwint jest w wahaczyku zawieszenia. Przednia pokrywa silnika pewnie miała przygodę skoro jest tam taka jebitna nakrętka. Nie widać trzeciego punktu mocowania silnika- czyżby pan inżynier zrezygnował z trzeciego punktu? Po tym odechciało mi sie wymieniać dalej.
Ogólnie odradzałbym z całego serca. Motocykl wygląda na schludnie robiony ale niskim kosztem byle na sprzedaż. Z pominięciem tego co drogie, trudne. Skutkiem tego żeby tym jeździć trzeba będzie spędzić w warsztacie pół roku ładując kolejne kilka tysiaków. Aktualnie wart niewiele więcej niż złom-baza ściągnięta ze wschodu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:41, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Princu, bez przesady. Ponoć są polskie papiery, to jest 2 tyś. Do tego kundel wart 3 a może nawet 4 tyś. Za 5 tyś powinna się udać sprzedaż, bo więcej nie jest warte. Ta jedynka z przodu w cenie to pewnie omyłkowo, i tyle.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
austringer
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 126 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 9:04, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Lakier fajny na pewno będzie trwały i nie podatny na zarysowania resztę każdy widzi choć ilość włożonej pracy wcale nie jest mała a oryginalność zepchnięta na drugi plan to jednak motocykl można przywrócić do oryginału. Jestem ciekawy jaki jest koszt pomalowania motocykla proszkiem i jaki numer lakieru zastosowałeś ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|