Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[s] MOTOCYKL K750 1961
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
irbit




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów

PostWysłany: Pią 17:59, 07 Lut 2014    Temat postu: [s] MOTOCYKL K750 1961

Do sprzedania motocykl K750
Rok produkcji 1961 (dokumenty zgodne z tabliczką znamieniową)
Papiery oclone, tłumaczenia zrobione, tylko przegląd i można rejestrować.

Stan i kompletność jak na zdjęciach.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli masz pytania / propozycję pisz lub dzwoń: e-mail [link widoczny dla zalogowanych] / tel. 500333684

Cena: 3899zł (do lekkiej negocjacji)



Ostatnio zmieniony przez irbit dnia Śro 16:58, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irbit




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów

PostWysłany: Wto 19:18, 18 Mar 2014    Temat postu:

motocykl zarejestrowawszy na białe tablice, dokładam skrzynie do K750
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Wto 21:57, 18 Mar 2014    Temat postu:

Witam . Zdaje sie ze wielu nie polubi mnie na tej stronie ZE WZGLEDU prostowania i komentowania stanu faktycznego motocykli ale nie lubie kiedy wmawia sie ludzia cos czym nie jest ,poza tym czy tak trudno poszukac jak ma wygladac K 750 ?????? Nie to zebym sie czepial ale no wlasnie znow ale
Blok silnika NIEORYGINALNY ( pozny model uzebrowany wylacznie po bokach bloku silnika )
glowice NIEORYGINALNE ( stosowane od rocznika 1964 wersja K750 M )
kierownica Nieoryginalna ( od 1964 wersja K750M)
przednia lampa NIEORYGINALNA ( patrz wyzej )
wydechy NIEORYGINALNE ( patrz wyzej )
chamulec cierny kierownicy NIEORYGINALNY ( stosowany od 1964 r )
tylnie teleskopy NIEORYGINALNE
tylni dyfer bez tzw NOSKA czyli wersja po 1964 r
Ta twoja K 750 ma wiecej z wersji M niz z wersji ktora jest w papierach .Aby przywrocic ja do oryginalu wymaga to czasu i duzych pieniedzy .
Powod RIPOSTY
Od 3 lat pieczolowicie odbudowywuje K 750 z 1960 / 61 r w/g oryginalnej specyfikacji BEDZIE TO W 100% oryginal i krew mnie zalewa kiedy widze np K 750 M a w opisie ze to oryginalne K 750 .
POWIEM SZCZERZE CENA MNIE powalila 4750 zl zycze powodzenia w sprzedazy .
Pozdrawiam i co zlego to nie ja .


Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Wto 22:09, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 22:59, 18 Mar 2014    Temat postu:

Skąd takie dane, że modernizowana była produkowana od roku 1964?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Wto 23:12, 18 Mar 2014    Temat postu:

Hej . We wszystkich znanych mi opracowaniach gdzie znajduja sie konkretne daty jest tak
model K 750 produkowany od 1958/59 do 1964 r
model K 750 M nastepca modelu K 750 produkowany pod nazwa K 750M czyli MODERNIZOWANY od 1964 do 1968/69 na tzw krotkiej ramie
od momentu wejscia na rynek
K 650 z dluzsza rama zaczeto wypuszczac K 750 M na dluzszych ramach , choc znam przypadki gdzie oryginalne w 99% K 750 M z rocznika 1970 bylo jeszcze na krotkiej ramie
Od 1971 r zaczeto produkcje seryjna Dniepra MT 9 na dlugiej ramie i ze skrzynia z biegiem wstecznym wtedy tez K 750 M wypuszczali z dluga rama i skrzynia ze wstecznym az do konca jej produkcji .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Śro 8:15, 19 Mar 2014    Temat postu:

No to i ja sie podczepie.....a skrzynia biegów to nie jest nowy Ural bez wstecznego ale z kominem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 9:09, 19 Mar 2014    Temat postu:

Tak, skrzynia jest z Urala.
Dziej076, zasada jest jedna - wiesz co piszesz, to pisz. Na tym to polega. Denerwować się mogą, tylko Ci, którym to niewygodne.
ps. Twoja z 1960roku to luzik - masz łatwą drogę.
Z rokiem 57-59 jest trudniej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 13:19, 19 Mar 2014    Temat postu:

Moja jest z roku 1963 i większość elementów wskazywałoby na to, że jest już wersją M - dyfer, teleskopy z przodu, lampa, tłumiki cygara. Jedyne, co by nie pasowało to kierownica starego typu i tylne amortyzatory. O silniku nie wspominam, bo był wymieniany. Oczywiście możliwe jest, żeby to wszytko zostało po drodze zamienione, jak i w większości innych z tego okresu, ale z moich obserwacji wynika, że sporo Kasiek z 1963 ma już nowsze elementy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 13:50, 19 Mar 2014    Temat postu:

I strukcja obslugi motocykla K 750 z roku 1963 podaje ze np tylni dyfer jest z tzw NOSKIEM czyli starego typu . Nowy typ dyfra wszedl do produkvji wraz z modelem K 750 M a wiec od roku 1964 . Jedyne co moze odrozniac K750 np z 1960 r od K 750 z 1962 czy 63 to kola gdyz w 1961 r zastosowano nowy typ kol z jedna kalamitka na zewnatrz bebna we wczesniejszych modelach smarowniczka byla wewnatrz bebna .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 15:32, 19 Mar 2014    Temat postu:

Interesuje mnie kwestia współwystępowania zawieszenia teleskopowego z rogatą kierownicą, jak np. na rysunkach:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dochodzi tam starszy blok silnika, tłumiki rybki i bębny raczej te nowszego typu (nie wiem czy stare-płaskie pasują pod taką tarczę kotwiczną). Więc mały mix. Pytanie czy sugerować się rysunkami. Jeśli nie, to też instrukcja będzie niepewna, skoro stamtąd pochodzą. Jeśli tak, to ja bym dał im właśnie 1963 rok (bo do modeli z 1964 chyba nie ma takich wątpliwości), co by wykluczało tezę, że po skończeniu produkcji K-750 z dnia na dzień weszły K-750M ze wszystkimi zmianami. Inna możliwość to potraktowanie rysunków jako przedstawiające modele koncepcyjne, a nie rzeczywiście istniejące.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 303
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Śro 18:13, 19 Mar 2014    Temat postu:

dziej076 napisał:
Od 1971 r zaczeto produkcje seryjna Dniepra MT 9 na dlugiej ramie i ze skrzynia z biegiem wstecznym wtedy tez K 750 M wypuszczali z dluga rama i skrzynia ze wstecznym az do konca jej produkcji .


To jak to w końcu jest z tymi Kaskami, w długiej ramie i skrzynią ze wstecznym, bo na forum pojawiło się mase sprzecznych info. Czy Silnik dolniak w ramie dniepra 9 i skrzyni ze wstekiem występował w naturze czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irbit




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów

PostWysłany: Śro 18:35, 19 Mar 2014    Temat postu:

dziej076 napisał:
Witam ....


Na początek pokaż gdzie napisałem ze to oryginalna K750 ?

Chciałbym zauważyć iż ja nikomu nic nie wmawiam, dokumenty są na K750 i dlatego wpisałem w ogłoszeniu właśnie tą nazwę (nie znam się dobrze na motocyklach z KMZ, dopiero poznaję tajniki tego modelu).

Może powiesz mi na co powinienem bardziej zwrócić uwagę wpisując nazwę ogłoszenia:
- nadwozie i dokumenty ?
- braku które wypisałem i elementy nieoryginalne a kwity pojeb... ?

Wiesz motocykle w 100% oryginalne trafiają się naprawę rzadko i dobrze zdaje sobie z tego sprawę, wiem też ile czasu, pieniędzy potrzeba na skompletowanie motocykla oraz jego remont.

Odnośnie ceny to taka mnie nie interesuje i to wyłącznie moja sprawa ile za nią chcę. Mam sporo elementów brakujących do tego modelu włącznie z obudową dyfra z noskiem itd ale to tylko kwestia dogania się z klientem Smile

PS z chęcią zobaczę Twoja 100% kaśkę - pokażesz ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 18:48, 19 Mar 2014    Temat postu:

Hej . Jedyne co pewne z K 750 to to ze byla produkowana heeeheee . Zartuje oczywiscie .
Wracajac do tematu to z tego co mi wiadomo i z tego co ilustruja katalogi czesci i instrukcje obslugi to DEFINITYWNIE model K 750 wystepowal wylacznie z przednim zawieszeniem na wacgaczu pchanym , z tzw krotka rama , kierownica z odwrotnymi klamkami , przednia lampa taki sam model jak w M 72 N oraz M772N1 czyli mala lampa jedyna zmiana pod koniec 1961 r wprowadzono inny typ stacyjki do 1960/61 stacyjka jak w M 72 na okragly kluczyk , dodatkowo montowano do konca produkcji K 750 czyli do 1964 r stary typ skrzyni biegow taki sam jak w M 72 roznica to nadlewy u dolu skrzyni do mocowania sprezyn nozki centralnej . Oczywiscie otwierany blotnik tylni itp . Nalezy rowniez dodac iz w przednim zawieszeniu wystepowaly dwa typy blotnika tzn tzw FARTUCHOWY i normalny oczywiscie obydwa inne niz w pozniejszej wersji M .
Jesli chodzi o rysunek z zawieszeniem na teleskopie i kierownica z odwrotnymi klamkami to ujme to tak
byc moze to inwencja tworcza kogos kto to rysowal badz np w 1964 r kiedy to wszedl na rynek model K 750 M poprostu wypychali z magazynow stare czesci . Przykladem moze byc kosz boczny motocykla K 750 z rocznikow 1958/ 59 -60 kiedy to do K 750 montowali kosze na resorach takie same jak w M 72N oraz M 72N1. Dopiero pozniej po opracowaniu nowego typu kosza montowano nowy . W oryginalnej instrukcji obslugi K750 sa zdjecia z obydwoa typami kosza bocznego.
Jesli chodzi o K 750 M w dlugiej ramie to jak juz pisalem w 1971 r wchodzi na rynek Dniepr MT9 z nowym typem skrzyni biegow ze wstecznym ( zreszta pozniej ten sam typ skrzyni biegow montuja do MB 750 ) w tym samym roku 1971 przestaja rowniez montowac tylni blotnik na zaswiasie zastepuje go gleboki bez zawiasu . Tak wiec mysle ze K 750 ze skrzynia ze wstecznym to nie wymysl to realia z tym ze oczywiscie silnik tzn blo uzebrowany wylacznie po bokach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 18:51, 19 Mar 2014    Temat postu:

Irbit apropo absolutnie nie neguje twojej odpowiedzi a juz bron boze ceny . To twoja sprawa nie obraz sie na mnie za to co pisalem .Pewnie nie jednemu sie to przyda przy renowacji lub kupnie oryginalu . Tak czy inaczej furka jak na ruska fajowa .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irbit




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów

PostWysłany: Śro 19:07, 19 Mar 2014    Temat postu:

dziej076: Odpowiesz na moje pytania ?

Ostatnio zmieniony przez irbit dnia Śro 19:07, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin