Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Śro 19:20, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
[/quote]...włącznie z obudową dyfra z noskiem...[/quote]
...ile by kosztowała taka obudowa??
Ostatnio zmieniony przez BEVCIO dnia Śro 19:21, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
irbit
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Śro 19:21, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
obudowa nie jest aktualnie na sprzedaż
dziej076 - dlaczego zmieniasz treść postów do których ktoś już się odniósł ?
Ostatnio zmieniony przez irbit dnia Śro 19:35, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 19:36, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dwa posty nad twoim postem jest zawarta odpowiedz . Reasumujac od 1971 r kiedy to wszedl do masowej produkcji DNIEPR MT9 powoli konczono montowac kaski na krotkich ramach . Z cala stanowczoscia moge powiedziec ze ppo 1971 r dluga rama silnik 750 skrzynia ze wstecznym i wszystko zgadzajace sie ze specyfikacja to jest K 750 M na dlugiej ramie . |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 19:40, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zapomnialem dodac tylko nie zapomnij ze od 1971 r zaprzestano montowac tylnie blotniki na zawiasie . Zastapily je takze glebokie pelne blotniki tylnie ale nie otwierane no i zmieniono palakowate wzmocnienie tylniego blotnika na zwyczajne plaskie takie samo jak w Dnieprze MT9 . |
|
Powrót do góry |
|
|
irbit
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Śro 19:49, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Albo ja jestem jebni.... albo Ty nie umiesz czytać
W odpowiedzi na Twój post zadałem trzy pytania na które nie udzieliłeś odpowiedzi a poza tym zmieniasz zawartość wypowiedzi do której się odnosiłem - nie ładnie.
irbit napisał: |
1.Na początek pokaż gdzie napisałem ze to oryginalna K750 ?
2.Może powiesz mi na co powinienem bardziej zwrócić uwagę wpisując nazwę ogłoszenia:
- nadwozie i dokumenty ?
- braku które wypisałem i elementy nieoryginalne a kwity pojeb... ?
3.PS z chęcią zobaczę Twoja 100% kaśkę - pokażesz ? |
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 20:02, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
IRBIT ----- Tresc twojego ogloszenia poczatek cytat
Do sprzedania motocykl K 750 ...itd
dla mnie K 750 to K 750 a nie to cos co ty uwazasz za K 750 .
wedlug mnie poczatek twojego ogloszenia powinien wygladac tak
do sprzedania skladak na podzespolach K 750 oraz K 750 M i Ural-a z DOKUMENTAMI OD K750 . Wtedy nikt by sie niczego nie czepial . Poza tym czytajac inne twoje ogloszenie wydajesz sie byc znawca tematu ruskich zaprzegow bo przeciez sprzedajesz takze perelke twojej KOLEKCJI Zreszta nie mieszam sie w twoje biznesy sprzedaj to nawet jako WLA 42 jak sie trafi i klient . Jeszcze jedno w 1961 r w krotkiej ramie kula przegubu przednia w ramie byla dokrecana do ramy a nie spawana jak w pozniejszych modelach to Roy apropo gdybys sie pytal . .
Jeslichodzi o tabliczke znamionowa mojej K 750 to zrobie fotke i ci wysle . .
Apropo rzekomej zmiany postow . Te dwa posty nad twoim odnosily sie do pytania zadanego przez ROY-a a nie w odpowiedzi na twoj post .
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Śro 20:17, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:07, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wyluzowalibyście?
Według mnie w tym ogłoszeniu Irbit sprzedaje całkiem przyzwoita bazę/ materiał wyjściowy do budowy wczesnej kaczki. Poza tym trzeba uściślić czy chodzi nam o model katalogowy, historyczny "z epoki"( bo tu miksy powstawały niedługo po wyjeździe z fabryki) czy jeszcze co innego. Zależy czego sie oczekuje/szuka. Ja bym się aż tak nie czepiał(tzn właściwie w ogóle nie). Owszem - Irbit mógł precyzyjniej napisać.
A dzeju- zacznij jeździć. To pogląd na oryginalne-oryginały Ci sie pewnie trochę odmieni
Bardzo fajnie jest jak maszyna jest złożona z katalogiem w dłoni- Tle, ze nie kosztem przyjemności z eksploatacji.
Znam realia składania tego modelu. Widzę co jest od innego. I biorąc np taką skrzynie - to bardzo dobrze, ze jest taka. Pewnie jest w całkiem niezłym stanie w porównaniu do tego jaka by była, gdyby była taka jak w katalogu. Bierzemy bebechy z tej- wkładamy w obudowę tej jaka jest w katalogu ( koszt obudowy to równowartość starej spękanej do niczego nie nadającej sie opony) i temat skrzyni mamy zamknięty- wygląda i działa. Amortyzatory sprzedajemy i za dwa dnieprowe kupujemy trzy wczesno-kaśkowe.
Lampa to dyskusyjny temat. Wcale nie jest powiedziane, że te modele miały inne. Podobne z obudową dyfra. Rzuć łaskawym oczkiem na zdjęcia z epoki- ja to sie zdrowo zdziwiłem ile wczesnych Kasiek miało obudowy nowszego typu. Podobnie jak skrzynie biegów.
Na swoje usprawiedliwienie dodam, że zdjęcia z epoki stawiam wyżej niż gówniane-życzeniowe ruskie katalogi. A ponad to wszystko, wyżej jeszcze cenie przyjemność z eksploatacji. I dlatego w kasce mam miedzy innymi nieoryginalną skrzynie, amortyzatory, instalację, zapłon i oczywiście przegub. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 21:28, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
PRINCE po czesci sie z toba zgodze . Od siebie dodam tylko ze o gustach sie nie dyskutuje jeden woli matke inny corke jak to mowi moj znajomy . Ja dodam tak : jeden po szlifie dobiera tloki od Poloneza zeby jezdzic inny wzuca 5 razy wiecej kasu w te same cylindry i w nowe tuleje tylko po to aby tloki byly oryginalne i na tych i na tamtych pojezdzi . Ja cenie oryginalnosc i dlatego w ten sposob odnioslem sie do powyzszego ogloszenia . Ni ziebi ni pazy mnie to kto za ile i kiedy to kupi ani jak to bedzie wygladalo . Ja odbudowywuje w/g ORYGINALU swoja K 750 zajelo mi to juz kilka lat i zajmie jeszcze z rok ale pozniej nikt mi nie powie ze to jest kundel .Dobra z mojej strony to by bylo chyba na tyle zycze udanej sprzedazy cokolwiek by to nie bylo .
Ps adminowi proponuje zalozyc osobne dzialy K 750 oraz K 750 M itp i tam opisywac jak co powinno wygladac wtedy problemy tego typu znikna a i ludzie chcacy i stawiajacy na oryginalnosc beda mogli z latwoscia poszukac interesujacego tematu . Pozdrawiam z krainy deszczowcow Szkocji dziej |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:44, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dzieju- szacun za to ze tak skradasz. Nie czepiam ale zaraz ci ktoś zarzuci, ze robisz składaka- i co z tego ze będzie jak z katalogu jak będzie składakiem?
Poza tym jeśli tak kombinujesz to znów- Kupujesz oryginałki cylindry? To lipa bo pewnie kupiłeś od dniepra- różnią sie. Jakbym miał być takim ortodoksem to wziąłbym originale garnki, zatulejował , oddał wyjęte z silnika tłoki na trzy pierścienie ( chcesz to Ci sprezentuję ) do owalizacji i takich tam, i dokupił fabryczne pierścienie. Drogo ale jak trzymamy sie fabryki to tak. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 21:49, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Prince wlasnie tak zrobilem oryginalne cylindry tulejowane na wymiar tlokow nominalnych od K 750 . Cena nie gra roli tyle lat ja odbudowywuje ze rok w ta czy tamta ne gra roli . Mam czym jezdzic heeeheeeee. Dzieki za info jak co to zglosze sie do ciebie nadtepnym razem bo w kolejce czeka oryginalne K 650 z 1970 roku i budowa od podstaw K 750 B z 1960 r.
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Śro 21:58, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:31, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W orginale nie było wstawianych tulei, gniazd i prowadnic zaworowych. Składak katalogowy (takie nowe pojęcie) to prawie orginał Z tym że jak wiadomo prawie robi wielką różnicę Najgorzej jak ktoś ma orginał z jednego kawałka niezgody z katalogiem Dajcie się zbadać, to wszystko są kundle które co najwyżej pozorują orginał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:44, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
etam. Akurat tych niezgodnych z katalogiem a z jednego kawałka ostatnio sie trochę pokazało. I wcale sie nie nabijam.
A co do braku tulei, prowadnic i gniazd- to części eksploatacyjne. Tak jak dętki i łożyska. Ich wymiana nie wpływa na stopień, jakość.
Cyro - to sa kundle i dla mnie dodatkowo paździerze. W sumie to coraz mniej myślę o tych pojazdach jak o motocyklach. Ale historycznie to jest jakiś tam pojazd i jak ma te parę latek to warto sie o niego zatroszczyć- co czasem oznacza odbudowę( nie małym nakładem).
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 22:52, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 23:05, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W dolniaku orginalne cylindry są z jednego kawałka żeliwa. Wszelkie wstawki to przeróbka. Dętki też mogą być orginalne lub nie. Jak już pisałem ortodoksyjny orginał nie nadaje się do jazdy, bo właśnie nie ma powietrza w kołach, świateł i takich tam drobiazgów. Za to właśnie ma orginalne opony, prądnicę, akumulator... .
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
irbit
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Czw 8:40, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dziej076 - zachowujesz się jak dzieciak który chce sobie udowodnić że ma najlepsze zabawki na piaskownicy. Nie odpowiedziałem nadal na pytanie zawarte w moim poście, nawet nie wspomniałem o tabliczce a chcesz mi wysłać fotki swojej :/ Dla mnie motocykl to nie tabliczka. A w tym że zmieniasz zdanie chodziło mnie i edytowanie pierwszego posta w tym temacie.
Nie znam się na K750 dlatego nie chciałem pisać głupot, wiem co niego o emkach i dlatego też inne ogłoszenie opisałem dokładniej.
Składaj sobie tego swojego oryginała choć Prince dobrze zauważył że oryginał oryginałowi nie równy:)
Też kiedyś miałem bzika na punkcie katalogu - Prince poznał mnie z tej strony - tylko teraz moje podejście zmieniło się lekko do oryginalności i wiem że sam rusnki katalog ma w sobie sporo przekłamań.
Prince napisał: | dzieju- szacun za to ze tak skradasz. Nie czepiam ale zaraz ci ktoś zarzuci, ze robisz składaka- i co z tego ze będzie jak z katalogu jak będzie składakiem? |
A żeby założyć nowy temat nie potrzebujesz admina - możesz sam to zrobić
Myślę że to tyle w tym temacie bo i tak się nie dogadamy - może kiedyś dane nam będzie spotkać się na jakimś zlocie, rajdzie albo innej imprezie to wymienimy swoje zdania na temat oryginalności itd. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Czw 12:04, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
IRBIT zachowujesz sie jak dziecko w piaskownicy ktoremu zabrano zabawke . Skoro sie nie znasz na k 750 to ja bedac na twoim miejscu podziekowalbym raczej innym za opis tego co mam i jak to powinno wygladac a nie na odwrot. Piszesz cytat:
" nie znam sie na K 750 dlatego nie chcialem pisac glupot..."
no niestety wyszlo troche inaczej bo napisales glupoty . Co do zdjecia to czytaj z uwaga i zrozumieniem posty innych chodzilo mi o fotke tabliczki a nie motoru bo ten gotowy bedzie moze za rok.
Dobra z mojej strony to tyle koncze temat . |
|
Powrót do góry |
|
|
|