Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz
Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: Pią 12:59, 09 Lip 2010 Temat postu: M 72 blok silnika |
|
|
Blok silnika do emy 150zl |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:18, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli to ten z fotek jakie mi przesłałeś to blok wczesnej k750. |
|
Powrót do góry |
|
|
Janusz
Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: Czw 17:42, 05 Sie 2010 Temat postu: blok i tulejka kopniaka |
|
|
heloou - dzieki jesze raz za tulejkeee
blok jest od emy - ten od k 750 to inna sprawa
ale to juz nieaktualne - po urlopie jestem znowu z glasgow :(
doopa...
eech
bedzie nastepny urlop
jedno pytanie - czy zakretka do kola od emy - do polbebna - jest taka sama jak do falbany - drobny czy normalny gwint ?
mam polbebny ale planuje centrowanie kola i wymiane lozysk - a ta zakretka jest pogieta w ch.j
pozdr
janusz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 22:41, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Drobny !,a normalny to jaki metryczny,. |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:17, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
na polbeben jest mniejsza |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:49, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kłania sie pomysł ority - z katalogowaniem części. Mieszacie
1 Najpierw pół-bęben zwykły gwint , niska zakrętka, brak kontry
2 Następnie falbana na duże łożysko, duża zakrętka, brak kontry, zwykły gwint.
3 Następnie uralowska falbana - drobny gwint, niska , mała zakrętka, jest kontra.
4 Następnie seria k750 zamiennia z powyżej opisanym uralem.
5 Dniepr- To samo co powyżej tyle, że ze zwykłym a nie drobnozwojowym gwintem.
Kontry występują od okresu zastosowania łożysk stożkowych. Wiec jeśli np. do pół-bębna zapychamy właśnie takie a nie kulkowe zwykłe to musimy zatroszczyć się o kontrę.
Wynik czyli odpowiedz na pytanie Janusza- jeśli nie masz zakrętki do pół-bębna to najpewniej będzie pasowała skrócona od dniepra. "Najpewniej" ponieważ mimo, że nie jest to drobny gwint w samej emce spotkałem się z dwoma skokami gwintu w zakrętce piasty.
Dodano
Właśnie rzuciłem okiem ma RM i widzę typowo redmotorsowe porady dla kangura żeby spawać piastę z bębnem. Pomysł świetny żeby mieć kolejny problem z rzuconą piastą. A tam nie ma tyle materiału żeby sobie strugać nowe miejsce pod współprace ze szczekami. Na alegrowie można sobie często znaleźć bębny do emek i urali których po takim kowalstwie sprzedający próbuje sie pozbyć.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 14:50, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Janusz
Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: Pią 15:00, 20 Sie 2010 Temat postu: RM |
|
|
RM to Radio Maryja rozumiem i ich porady motocylkowe ??
:)))
WIZJA : ojciec grzybek na ruskim zaprzegu...
apage !
:)
dzieki Prince
kupie zakretki do dniepra i sie zobaczy |
|
Powrót do góry |
|
|
|