Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 2:28, 12 Lut 2013 Temat postu: Kupię karter K-750 |
|
|
Może ktoś miałby karter z ożebrowaną miską? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:02, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ten po 60 r?
Na pewno mam. ..w Krakowie. ;]
Na pewno ma dwa gwinty to odróżnienia od strony miski. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 8:15, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli dobrze rozumiem, były trzy - w pierwszych Kaśkach w ogóle bez żeber, później z żebrami wokół całej misy i na końcu z żebrami po bokach. Myślę o tym środkowym, czyli tak, koło roku 60.
O co chodzi z gwintami? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:34, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zostały gwinty bez łbów srub w gwintach. Blok lezy juz kilka lat na szafie. I tak- to ten srodkowy z ozebrowaniem dookoła. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 11:00, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Byłby zdatny? Jak się ceni takie cudo? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:46, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | Byłby zdatny? |
Nie wiem. Gdyby miał jakiś wyraźny mankament poleciałby na złom. Stawiam na to, ze te dwa gwinty spowodowały, ze nie trafił do żadnego montażu silnika.
100zł?
Ale i tak byłby problem. W Krakowie od kilku lat bywam kilka razy w roku po parę dni. Najbliższy przewidywany termin to jakaś przerwa świąteczno-wielkanocna. Chyba lepiej byłoby zorganizować kogoś kto odebrałby to na miejscu od kogoś z mojej rodziny w Krakowie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 20:53, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli zostały śruby urwane, dobrze rozumiem? Od miski olejowej?
Chyba nie mam nikogo w Krakowie, musiałbym głębiej pomyśleć. Coś by się może skombinowało. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:10, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | Czyli zostały śruby urwane, dobrze rozumiem? Od miski olejowej?
|
Łby śrub. Reszta została w gwintach bloku. Czyli gwintowana stalowa szpilka w aluminium. I tak. Od miski. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 21:14, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Teraz rozumiem ;p Chyba dałoby rade jakoś to wygrzebać, co? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:25, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Surowa nakrętka, spawarka i naprzód. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Śro 12:38, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko muszę się wywiedzieć jak to będzie z rejestracją wtedy. Na umowie mam spisany nr silnika. W urzędzie nie mają z tym problemu, zajadę jeszcze do stacji spytać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 12:47, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie zmieniasz pojemności/mocy to nikogo to nie obchodzi na dzień dzisiejszy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Czw 11:40, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem.
W 1963 r. (jak moja) wyszły K-750M. Zmiana to m. in. przednie zawieszenie i kierownica. Zawieszenie się zgadza, ale na zdjęciach czy rysunkach, gdzie jest już nowe zawieszenie i lampa - jest też kierownica starego typu. I karter żebrowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kierownicę też mam starą, ale miałem wątpliwości czy ona tam od zawsze była. Silnik był wymieniony. Wnioskuję, że karter od Prince'a byłby bardziej odpowiedni niż ten ostatni, dobrze myślę? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:03, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na tym rysunku po prawej to emka. Mimo ze raczej nigdy nie wyszła z tym błotnikiem. Chyba, ze z drukarni. Kolejną lipa na nim jest to ze ma emblemat- z kijowa ;] Nigdy nie było czegoś takiego.
Od taka ciekawostka. Rysunki rysunkami. Już widzisz jak bardzo są pomocne
A blok żebrowany w ten sposób, według mojej skromnej wiedzy występował w pierwszej połowie lat 60tych. Nie są bardzo rzadkie. Ale bardzo ładnie przerabia sie je na emkowe. Maskuje sie później skiełkowaniem. Miedzy innymi dlatego jak widze taka obróbkę na czymkolwiek to rodzi to moje wątpliwości. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Czw 23:11, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To będę musiał wyrwać od Ciebie ten blok. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|