Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:19, 10 Paź 2015 Temat postu: Kupię Dniepra MT12 |
|
|
Czołem Kolegom.
Jestem zainteresowany kupnem Dniepra MT12, bo na MW raczej mnie nie stać. Budżet to ok 5 tyś zł. Interesuje mnie egzemplarz z dokumentami, jeżdżący, do rozsądnego remontu po okresie pierwszej fascynacji . Motocykla nigdy nie miałem, ale manualnym idiotą raczej nie jestem.
Pozdrawiam wszystkich.
Kazik |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 14:31, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Za 5 tys cudów nie bedzie:) |
|
Powrót do góry |
|
|
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:10, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Zbierać dalej??
Wiedziałem, że cudów nie będzie, ale spróbuje.
Ostatnio zmieniony przez kazikbar dnia Sob 15:12, 10 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 15:35, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kupisz ale 10 tys włożysz jak chcesz miec dobrze opanowane:) |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 16:05, 12 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie straszcie go. Mój Dniepr 12 (nie MT12) kosztował 4 tys zł. Samodzielny remont kompletny wyszedł mnie 4-5 tys i jest malina. Liczę już ze zmianą instalacji na 12V. Jest to bez takich rarytasów jak tłoki gorzyce, tuleje krotoszyn, wałek świątek i zawory paradowscy. Ale na szlif, almoty, łożyska FAG, wał Lubiński wszystkie uszczelniacze, piaskowanie, malowanie, ogarnięcie dyfra oraz instalacji i hamulców wystarczyło. Da się na tym jeździć. Jeszcze z 5 stów na rejestrację i lepsze gaźniki - w 10 tys spokojnie zamknę inwestycję. Chyba, że chcesz mieć taką furę jak Dawid to 10 tys szykuj na same części
Za 5 tys spokojnie kupisz coś jeżdżącego
PS. Jakieś 3 miesiące temu gościu z Oświęcimia na Redmotorz sprzedawał napędowca świeżo odremontowanego i to jeszcze na dwigatielu M72 za 4500zł, tylko bez kwitów. Papiery załatwiłbyś za 1500zł, do tego zostało odrestaurowanie koliaski i za niedoże pianiądze był naprawdę fajny motor. Sam miałem chrapkę, ale się zgapiłem i ogłoszenie zniknęło.
Proponuję się nie napalać, tylko odczekać ile trzeba (może miesiąc, może 5-6) i regularnie przeglądać 2 duże fora czyli koliaska i redmotorz i najlepiej kupić sprzęt od forumowicza
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Pon 20:18, 12 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:27, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
meter30, dziękuję za merytoryczną radę. Mam świadomość, że będę musiał zainwestować, po prostu szukam dobrej bazy. Ponadto dysponuje dobrze wyposażonym warsztatem i jakąś wiedzą o mechanice. |
|
Powrót do góry |
|
|
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:57, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
K-750 chyba nie było z napędem wózka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc to Dniepr MT12. Ale handlarz chyba nie może się mylić? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 22:19, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mt 12 nie sugeruj się tytułami, to idzie taśmowo |
|
Powrót do góry |
|
|
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 1:35, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
dziubek, a tak po zdjęciach to co sądzisz o tym egzemplarzu? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 7:42, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Osobiście uważam że MT12 to bardzo fajny dniepr w takim wydaniu jakim został stworzony i w tym ogłoszniu takiego masz, podejżewam że 9 na 10 osób po zakupie czegoś takiego dopadnie wiadro zielonej farby i będzie malować wszystko co popadnie i powstanie piękna paskuda, tego co tu sam bym chętnie wziął, |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 23:21, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Poręba- mój region, mój handlarz ładny, tylko ten paskudny zbiornik |
|
Powrót do góry |
|
|
kazikbar
Dołączył: 30 Wrz 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:11, 16 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A są jakieś utrudnienia z jego wymianą, np. coś trzeba przerabiać? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 15:26, 16 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Żadnych wszystko pasuje bez żadnych przeróbek, 4 .śrubki i po sprawie, choć mając tak oryginalne mt 12 osobiście zostawił bym tego niezbyt urodziwego arbuza |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:17, 17 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Taaa, zmienić zbiornik i będzie MW, w następnej kolejności nakleić niebiesko białe śmigiełka i będzie BMW. Na koniec pomalować całość na żółto i będzie BMW Sahara. Widzę że nie ma to, tamto.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 9:34, 18 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Tak Cyro, w imię oryginału należy zostawić również bardzo funkcjonalną instalację 6v, zapłon na tradycyjnym rozdzielaczu to też rarytas, a ewentualny remont przeprowadzać tylko na znakomitej jakości oryginalnych częściach.Dniepr to dniepr- jest tego jak psów, nie ma co patrzeć na oryginał tylko na funkcjonalność. A zbiornik mało tego, że jest paskudny to podobno bardzo rdzewieje od wewnątrz.
Kazikbar- z jakich okolic jesteś?
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Nie 9:47, 18 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|