Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koło zamachowe M-72 K-750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stara ema




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:07, 07 Mar 2013    Temat postu: Koło zamachowe M-72 K-750

Kupię koło zamachowe z dobrym stożkiem, mile widziane dobre kołki oraz brak naciętej żmijki w miejscu gdzie będzie pracować simmering. Nie drogo oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Czw 15:06, 07 Mar 2013    Temat postu: Re: Koło zamachowe M-72 K-750

Stara ema napisał:
Kupię koło zamachowe z dobrym stożkiem, mile widziane dobre kołki oraz brak naciętej żmijki.



takie rzeczy tylko w erze Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 18:46, 07 Mar 2013    Temat postu:

A jakie ma znaczenie od czego to koło?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 18:53, 07 Mar 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
A jakie ma znaczenie od czego to koło?
Wojtek

Waga w emce 5,5 kg.
Ural 5 kg
Dniepr w zależności od modelu- kilka wersji wagowych i różnica w średnicy pod uszczelniacz.

W zasadzie to sprawa jest o tyle prosta ze tylko dolniak miał na kole zamachowym ślimaka straszącego olej.

Aa no i zapomniałem. Trafiają sie jeszcze koła do Emek na jedna tarcze. Te maja inne wymiary, długości kołków tudzież kryzę/rant i nie będą pasować sprężyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 19:02, 07 Mar 2013    Temat postu:

Podepnę się pod temat, mnie akurat interesuje koło na jedną tarczę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 23:55, 07 Mar 2013    Temat postu:

Musi być cięższe bo to dolniak i dłuższe korbowody
Princu sprzedaj gościowi to koło co Ci dałem,do Japoni Ci się nie nada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 7:16, 08 Mar 2013    Temat postu:

Hius napisał:
Musi być cięższe bo to dolniak i dłuższe korbowody
Princu sprzedaj gościowi to koło co Ci dałem,do Japoni Ci się nie nada

To co dałeś ma ściętego i stłamszonego klina. Raczej jemu tez sie nie przyda.


śmigiel napisał:
Podepnę się pod temat, mnie akurat interesuje koło na jedną tarczę.


O ile znajdę, bo wydaje mi sie ze były w szpargałach- mogę Cię obradować zestawem 5 nowych sprężyn do takiego koła. Przy okazji -jak wreszcie dotrę z pożyczoną śrubką gaźnika Wink
Zakładam, ze w lecie.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 7:31, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 7:24, 08 Mar 2013    Temat postu:

Mało kto zakłada sznur łojowy. To i na diabła ślimak. Lepiej dnieprowskie wsadzić jak się bujać z zdewastowanym orginałem. Tych ostatnich nie brakuje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 7:37, 08 Mar 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Mało kto zakłada sznur łojowy. To i na diabła ślimak. Lepiej dnieprowskie wsadzić jak się bujać z zdewastowanym orginałem. Tych ostatnich nie brakuje.
Wojtek


Mimo wszystko wierze w fabryczne wyważenie układu. Filcuszki uszczelniające stają sie coraz bardziej popularne. Dodatkowo dnieprowe trzeba toczyć ze stożka- nie jest to takie łatwe i traci na wartości.

Nie żebym sam pakował filcuszek w podporę ale rozumiem tych co maja takie parcie na oryginał.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 7:44, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 17:15, 08 Mar 2013    Temat postu:

Sporo takich zamachów staczałem co by się motory lepiej zabierały. W solówce to się sprawdza, wzrost przyśpieszenia jest odczuwalny. Wyważenie układu fabryczne zawsze można zmienić, jednak w granicy rozsądku. Zbytnie odchudzenie zamachu powoduje niemożność ustawienia wolnych obrotów.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stara ema




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:40, 12 Mar 2013    Temat postu:

Zrobiłem parę dolniaków w swoim życiu i nie miały one żmijki na kole zamachowym. Brałem z automatu, przetaczałem podporę, simmering zakładałem i latają. Pierwszy raz spotkałem się ze żmijką w mojej emce to znaczy żmijka to dużo powiedziane jest jakby jeden zwój i nie będzie szkodził simmeringowi. Robię teraz emkę w której na kole jest żmijka nacięta na całej długości i tu już simmer nie przejdzie. Jakoś do filców nie mam przekonania a i już podporę na simmering kupiłem teraz muszę jakieś koło zamachowe znaleźć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 0:06, 13 Mar 2013    Temat postu:

Jest późno i może nie do końca zrozumiałem przekaz. Wiec może krótko- fabrycznie w m-72 i K-750 zawsze był filc i ślimak na kole. I o ile wyciek przy kombinacji filcu z gładkim kołem bez ślimaka może nie wyciekać za bardzo. O tyle ślimak na kole zamachowym z simerigniem w podporze nie ma szans współpracować. Tzn ma. W układzie z mokrym sprzęgłem ;]

Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 0:07, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stara ema




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:27, 18 Mar 2013    Temat postu:

Dobra widocznie tamte dolniaki miały pozakładane koła od dniepra albo czegoś. Ma ktoś na sprzedaż koło zamachowe które będzie pasowało do emy i nie będzie miało tej żmijki. Czy mam szukać podpory na filc i zakładać to koło co mam. Zapętliłem się w tym temacie, ale tylko to mi brakuje by silnik poskładać do kupy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin