Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adniem21
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorliczyna
|
Wysłany: Czw 17:43, 10 Lis 2011 Temat postu: [k] kupie gazniki bing do dolniaka |
|
|
Witam potrzebuję gazniki bing do dolniaka, jezeli ktoś ma lub wie gdzie można cos uczciwego w dobrych pieniądzach kupić to proszę o pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:57, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Bingi podobnie jak wszelkie szpeja do BMW są bardzo drogie. Kilka dni temu dostałem od znajomego gaźniki chyba od GSa 450. Teraz musze pokombinować jak je rozdzielić a właściwie jak przerobić otwieranie przepustnic na dwie linki i dorobić krućce. Takie gaźniki można kupić za grosze, są równie dobre jak Bingi a tańsze nawet od ruskich.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:01, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No o ile mnie pamiec nie myli to sa gazniki podcisnieniowe a nie mechaniczne, wiec reakcja na gaz bedzie mniej "zywiolowa" |
|
Powrót do góry |
|
|
Cegllar
Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:45, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
witam mam bingi zamontowane do silnika urala- dynamika moim zdaniem jest odpowiednia od wolnych po wysokie http://www.youtube.com/watch?v=Mou2q1xKmic
Ostatnio zmieniony przez Cegllar dnia Czw 19:52, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 21:47, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Kilka dni temu dostałem od znajomego gaźniki chyba od GSa 450. |
Prawdopodobnie beda zbyt male do ruska- kazdy z nich zaopatruje w mieszanke paliwowo-powietrzna cylinder o pojemnosci ok. 225 ccm a w rusku (w zaleznosci od silnika) masz 325 lub 375 ccm. Poszukaj gaznikow od jakiegos co najmniej tysiaca, a najlepiej wiecej choc pewnie wieksze beda drogie bo stare "japonczyki" wystepowaly najczesciej do pojemnosci 1100 ccm, wiec wieksze beda mlodsze wiec i drozsze.. Lepsze by byly od v-twina ale takie sa rowniez drogie |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 22:27, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ceglar ,a na tym filmiku o co ci chodziło ? aby zobaczyć prace na wolnych obrotach ?, czy że można takie cuda zamontować.Bo nie zauważyłem pracy od wolnych do wysokich obrotów !. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cegllar
Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:38, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
filmik coby nie-było ze opowiadam rzeczach których nie sprawdziłem.bo takich jest wielu niemowie ze na tym forum.
Ostatnio zmieniony przez Cegllar dnia Czw 22:38, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 1:23, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cyborg zastanów się. Rusek kręci się max 5tyś obrotów a japonia conajmniej 8tyś, ile trzeba mieszanki? Ruska gardziel to 28mm a te od GSa mają 34mm, wymagają redukcji. Dysz nie sprawdzałem, ale pewnie i te są wieksze. Były u tego samego kumpla do wzięcia gaźniki od TDMa 800, gardziel średnicy prawie jak tłok od Dniepra. Czy ty kiedy widzał gaźniki od nowoczesnej japoni?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 11:05, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15, wpadnij do mojego warsztatu to oprowadze cie po japonskich motocyklach i pokaze ci gazniki od nich.. Na obecna chwile stoi ich chyba 5 do naprawy.. (samych japonczykow, nie wspomne o weteranach ktorych jest kolejna 6-stka..) Obroty maksymalne nie maja tu wiekszego znaczenia, odpowiedni sklad mieszanki musi byc wytworzony za kazdym suwem ssacym tloka. Tu glowne znaczenie ma wielkosc dysz, a wieksza srednica gardzieli nie zawsze oznacza lepiej (wieksza srednica=mniejsze podcisnienie) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cegllar
Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:55, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
cyborg warsztat masz w Brodnicy kolo Serum-Czempinia wlkp. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 14:44, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cyborg po twojej wypowiedzi doskonale rozumiem dla czego w twoim warsztacie stoją i tylko stoją motocykle. Najpierw wymyśliasz aby szukać gaźników najlepiej od litrowego V-twina a następnie wymyślasz że gaźniki od dwucylindrowej 450-tki mają za wielkie gardziele i będzie za małe podciśnienie. Źle trafiłeś, przez ładnych pare lat pracowałem w serwisie motockli japońskich i wielokrtnie miałem nieprzyjemność walczyć z motocyklami po naprawach u wiejskich kowali
Powodzenia Wojtek
Ps
Dla jasności, zwód kowala darze wielkim szacunkiem. Ja koni kuć nie potrafie więc się za to nie biore. |
|
Powrót do góry |
|
|
adniem21
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorliczyna
|
Wysłany: Pią 19:37, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie odbiegacie od tematu, a jakie masz te gazniki w uralu podaj symbol. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 20:39, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cyrograf nie sprowokujesz mnie, nie mam zamiaru sie przepychac (slownie), ty w warsztacie pracowales a ja warsztat posiadam.. Motocykle stoja w kolejce na naprawe bo nie naprawiam kilku na raz, a co maja spacerowac?
P.S. Nie "wymyslalem" o zadnych gaznikach z litrowego v-twina tylko myslalem o litrowej rzedowce-widocznie zle mnie zrozumiales. O v-twinie myslalem zblizonej pojemnosci do ruska.. A co do zaleznosci podcisnien (lub cisnien) od przekroju przewodu poczytaj gdzies w odpowiedniej literaturze..
P.S.2. Cegllar, nie, mieszkam w Brodnicy w kuj-pom |
|
Powrót do góry |
|
|
Cegllar
Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:50, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
adniem21 Ich oznaczenia to 64/26/303 64/26/304. |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:51, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem zamontowane gażniki w m72 od hondy cb 250 z 1973 roku (dwa gary)podciśnieniowe, chodziła rewelacja , nigdy nie widziałem tak wysokich obrotów , ema szła 120 na dyfrze 8 solówką (mierzone samochodem) spalanie bardzo małe w granicach 6 litrów przy solówce.
Ale to wszystko to nic w porównaniu ze strzelaniem w tłumików na opóżnionym zapłonie.Na tych gażnikach jak przy 80 km/h odpuszczałem gaz i opóżniałem zapłon przy każdej iskrze ogień z rury na metr i tak z dwadzieścia razy pod rząd, az motór zwolnił, teraz montuję do kachy gażniki od yamahy xs 450 chyba,zobaczymy jak bedą chodzic.
Polecam montowanie japońskich gażników bo nie ma nic lepszego. |
|
Powrót do góry |
|
|
|