Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[k] kupie gazniki bing do dolniaka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adniem21




Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorliczyna

PostWysłany: Czw 17:43, 10 Lis 2011    Temat postu: [k] kupie gazniki bing do dolniaka

Witam potrzebuję gazniki bing do dolniaka, jezeli ktoś ma lub wie gdzie można cos uczciwego w dobrych pieniądzach kupić to proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:57, 10 Lis 2011    Temat postu:

Bingi podobnie jak wszelkie szpeja do BMW są bardzo drogie. Kilka dni temu dostałem od znajomego gaźniki chyba od GSa 450. Teraz musze pokombinować jak je rozdzielić a właściwie jak przerobić otwieranie przepustnic na dwie linki i dorobić krućce. Takie gaźniki można kupić za grosze, są równie dobre jak Bingi a tańsze nawet od ruskich.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:01, 10 Lis 2011    Temat postu:

No o ile mnie pamiec nie myli to sa gazniki podcisnieniowe a nie mechaniczne, wiec reakcja na gaz bedzie mniej "zywiolowa" Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegllar




Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:45, 10 Lis 2011    Temat postu:

witam mam bingi zamontowane do silnika urala- dynamika moim zdaniem jest odpowiednia od wolnych po wysokie http://www.youtube.com/watch?v=Mou2q1xKmic

Ostatnio zmieniony przez Cegllar dnia Czw 19:52, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 21:47, 10 Lis 2011    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Kilka dni temu dostałem od znajomego gaźniki chyba od GSa 450.

Prawdopodobnie beda zbyt male do ruska- kazdy z nich zaopatruje w mieszanke paliwowo-powietrzna cylinder o pojemnosci ok. 225 ccm a w rusku (w zaleznosci od silnika) masz 325 lub 375 ccm. Poszukaj gaznikow od jakiegos co najmniej tysiaca, a najlepiej wiecej choc pewnie wieksze beda drogie bo stare "japonczyki" wystepowaly najczesciej do pojemnosci 1100 ccm, wiec wieksze beda mlodsze wiec i drozsze.. Lepsze by byly od v-twina ale takie sa rowniez drogie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Czw 22:27, 10 Lis 2011    Temat postu:

Ceglar ,a na tym filmiku o co ci chodziło ? aby zobaczyć prace na wolnych obrotach ?, czy że można takie cuda zamontować.Bo nie zauważyłem pracy od wolnych do wysokich obrotów !.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegllar




Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:38, 10 Lis 2011    Temat postu:

filmik coby nie-było ze opowiadam rzeczach których nie sprawdziłem.bo takich jest wielu niemowie ze na tym forum. Embarassed

Ostatnio zmieniony przez Cegllar dnia Czw 22:38, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 1:23, 11 Lis 2011    Temat postu:

Cyborg zastanów się. Rusek kręci się max 5tyś obrotów a japonia conajmniej 8tyś, ile trzeba mieszanki? Ruska gardziel to 28mm a te od GSa mają 34mm, wymagają redukcji. Dysz nie sprawdzałem, ale pewnie i te są wieksze. Były u tego samego kumpla do wzięcia gaźniki od TDMa 800, gardziel średnicy prawie jak tłok od Dniepra. Czy ty kiedy widzał gaźniki od nowoczesnej japoni?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 11:05, 11 Lis 2011    Temat postu:

Cyrograf15, wpadnij do mojego warsztatu to oprowadze cie po japonskich motocyklach i pokaze ci gazniki od nich.. Na obecna chwile stoi ich chyba 5 do naprawy.. (samych japonczykow, nie wspomne o weteranach ktorych jest kolejna 6-stka..) Obroty maksymalne nie maja tu wiekszego znaczenia, odpowiedni sklad mieszanki musi byc wytworzony za kazdym suwem ssacym tloka. Tu glowne znaczenie ma wielkosc dysz, a wieksza srednica gardzieli nie zawsze oznacza lepiej (wieksza srednica=mniejsze podcisnienie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegllar




Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:55, 11 Lis 2011    Temat postu:

cyborg warsztat masz w Brodnicy kolo Serum-Czempinia wlkp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:44, 11 Lis 2011    Temat postu:

Cyborg po twojej wypowiedzi doskonale rozumiem dla czego w twoim warsztacie stoją i tylko stoją motocykle. Najpierw wymyśliasz aby szukać gaźników najlepiej od litrowego V-twina a następnie wymyślasz że gaźniki od dwucylindrowej 450-tki mają za wielkie gardziele i będzie za małe podciśnienie. Źle trafiłeś, przez ładnych pare lat pracowałem w serwisie motockli japońskich i wielokrtnie miałem nieprzyjemność walczyć z motocyklami po naprawach u wiejskich kowali Sad

Powodzenia Wojtek

Ps
Dla jasności, zwód kowala darze wielkim szacunkiem. Ja koni kuć nie potrafie więc się za to nie biore.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adniem21




Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorliczyna

PostWysłany: Pią 19:37, 11 Lis 2011    Temat postu:

Panowie odbiegacie od tematu, a jakie masz te gazniki w uralu podaj symbol.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 20:39, 11 Lis 2011    Temat postu:

Cyrograf nie sprowokujesz mnie, nie mam zamiaru sie przepychac (slownie), ty w warsztacie pracowales a ja warsztat posiadam.. Motocykle stoja w kolejce na naprawe bo nie naprawiam kilku na raz, a co maja spacerowac?
P.S. Nie "wymyslalem" o zadnych gaznikach z litrowego v-twina tylko myslalem o litrowej rzedowce-widocznie zle mnie zrozumiales. O v-twinie myslalem zblizonej pojemnosci do ruska.. A co do zaleznosci podcisnien (lub cisnien) od przekroju przewodu poczytaj gdzies w odpowiedniej literaturze..
P.S.2. Cegllar, nie, mieszkam w Brodnicy w kuj-pom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cegllar




Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:50, 11 Lis 2011    Temat postu:

adniem21 Ich oznaczenia to 64/26/303 64/26/304.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:51, 11 Lis 2011    Temat postu:

Miałem zamontowane gażniki w m72 od hondy cb 250 z 1973 roku (dwa gary)podciśnieniowe, chodziła rewelacja , nigdy nie widziałem tak wysokich obrotów , ema szła 120 na dyfrze 8 solówką (mierzone samochodem) spalanie bardzo małe w granicach 6 litrów przy solówce.
Ale to wszystko to nic w porównaniu ze strzelaniem w tłumików na opóżnionym zapłonie.Na tych gażnikach jak przy 80 km/h odpuszczałem gaz i opóżniałem zapłon przy każdej iskrze ogień z rury na metr i tak z dwadzieścia razy pod rząd, az motór zwolnił, teraz montuję do kachy gażniki od yamahy xs 450 chyba,zobaczymy jak bedą chodzic.
Polecam montowanie japońskich gażników bo nie ma nic lepszego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Kupię - sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin