Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:21, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ceny paliwa to nie pamietam. Ale jak jeździłem WFM w latach 80-tych była tania niebieska (78oktan), prawdziwy problem natomiast stanowiły kartki. Na niektórych stacjach bywała jeszcze czerwona (70oktan?) która była jeszcze tańsza. Inna sprawa że WFM to przyjmowała wszystko do zbiornika co śmierdziało Znaczy wszelkie rozpuszczalniki, denaturat, nafte oświetleniową a nawet domieszke ropy
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 16:59, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Też smigalem Junakiem przez 3 lata jak mialem 17 lat ale z porownaniem do dolniaka to mocy mu brakuje.Jednak prowadzi sie super ,szczegolnie po zakretach i gladkim asfalcie .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 17:00, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 19:30, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Ceny paliwa to nie pamietam. Ale jak jeździłem WFM w latach 80-tych była tania niebieska (78oktan), prawdziwy problem natomiast stanowiły kartki. Na niektórych stacjach bywała jeszcze czerwona (70oktan?) która była jeszcze tańsza. Inna sprawa że WFM to przyjmowała wszystko do zbiornika co śmierdziało Znaczy wszelkie rozpuszczalniki, denaturat, nafte oświetleniową a nawet domieszke ropy
Wojtek |
Jak nie było benzyny to w ostateczności odpalało się WSK na benzynie, potem ropa i co prawda mocy nie miało to i trzeba było trzymać wysokie obroty ale dało się jechać i na ropie  |
|
Powrót do góry |
|
 |
jurek-jerry66
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 19:45, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj Kolego i pozdrawiam  |
|
Powrót do góry |
|
 |
dzikijunak
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Śro 18:51, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
pomimo uprzedzeń do junaka, składam sobie teraz z pozostałych części przejściówkę z błotnikami M07. Kolor będzie czarny, ale bez szparunków, bo będę malował Eurolakiem na 25 PLN w moim garażu
Ze względu na niskie spalanie zamierzam go używać latem w przyszłym roku na dojazdy do pracy
pozdrawiam
S |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Śro 21:09, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem na początku takiego samego projektu tyle ze porządny lakier i szparunki.
A błotniki to bedą jak sie znajdą płaskie bo na razie mamy głębokie |
|
Powrót do góry |
|
 |
maciej82
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Pon 13:19, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam z wielkopolski |
|
Powrót do góry |
|
 |
|