Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:36, 08 Wrz 2013 Temat postu: Witam wszystkich zapaleńców :) |
|
|
Cześć.
Mam na imię Szymon i od 6 miesięcy jestem posiadaczem dniepra 650.
Niestety nie mam pojęcia z którego jest on roku
Zakupilem go kilka kilometrów za Warszawa i jak napisałem wyżej nie
wiedziałem co to jest. Na codzień jeżdżę sportami więc jest to
zupełnie inna charakterystyka i silnika i pozycji i chyba poza tym ze ma 2
koła to nie ma nic wspólnego z tym w czym jestem zakochany od dawna:)
Na początku nie wiedziałem w jakim celu i po co go kupiłem
Gdy w głowie zrodziło sie kilka pomysłów i wizji nowej zabawki długo
nie musiałem czekać żeby uczucie którym dażylem wysoko obrotowe,
niewygodne i plastikowe motocykle przeniosło sie na ogromnego, ciężkiego
i ledwo zipiącwgo dniepra
W piwnicy spędziłem równo miesiąc żeby w końcu warszawskie ulice
ujrzały mojego dniepra
Aby wam go pokazac muszę poczekac 24 godziny i napisac 3 posty zgodnie z regulaminem
Przez miesiąc w piwnicy zrobiem sporo a zarazem nic
Dziękuje Pawłowi z Warszawskiej Pragi za wszelką pomoc i profesjonale podejście do klienta
U Pawła zrobiłem skrzynię i dyfer. W skrzyni zostało wymienione wszystko a dyfer otrzymał nową tarczę zdawczą (dziesiątkę) i nowy atak, stary miał 4 zęby Skrzynia i dyfer pracują idealnie Gorąco Polecam usługi tego Pana
rama wyczyszczona do zera i pomalowana w zielony groszek
Kierownica , Bak , koła w czarny mat pierwszy raz lakierowałem ale myślę że nie wyszło źle bak jest do poprawy ale zajmę się tym w zimę.
Więcej opisze jutro potrzebne mi 3 posty
i jeszcze małe pytanie w którym dziale mogę dokładnie opisac projekt ?
Pozdrawiam
Szymon
Ostatnio zmieniony przez Szysiw2 dnia Nie 20:43, 08 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:57, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Spoko, my cierpliwi , poczekamy.
Dzień dobry. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tadzikk
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:55, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj, z Twojego opisu wynika, że jeździłeś już po Warszawie. Nie wiesz z którego jest roku, a co ma w "papierach" (o ile ma). Są na forum koledzy, którzy po numerach ramy, silnika i wyglądzie potrafią ocenić w jakich latach produkowano Twoją zabawkę. Powodzenia i przyjemności z jazdy i dopieszczania maszyny. Czekamy na foty. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:21, 09 Wrz 2013 Temat postu: Kontynuacja |
|
|
Jak obiecalem kontynuuje temat:)
Lakierowanie przeprowadziłem przy pomocy pistoletu z niższej półki i kompresora o pojemności 35l na amatorskie lakierowanie w zupełności wystarczy , do tego zestawu należy doliczyć świetne urządzenie wyciagajace wodę z powietrza niestety wpadłem na to dopiero po tym jak cały bak był w kropki , nadawał sie do ponownego czyszczenia a z pistoletu lecialo wiecej wody niż lakieru
Następnym etapem było scieranie lag i polerowanie ( oryginalne osłony poszły na złom )
Do Odchudzanie dniepra należy doliczyć lampy blotniki podnóżki pasażera i kilka elementów ramy które drastycznie zostały wycięte diax'em
W moim dnieprze nie znajdziemy teraz stacyjki a cala instalacja elektryczna posiada 3 kable
Oryginalne wydechy zostały zastąpione dwoma rurami owinietymi białym bandazem i puszczone góra nad glowicami wzdłuż baku.
Amortyzatory tylne - jest to temat który przyczynił sie do ogromu problemów od porwanych sprzegiel walka kardana do przeciętej szklanki przegubu dyfra i braku jakiejkolwiek amortyzacji 4 liter nie polecam nikomu chińskich amortyzatorow z alledrogo są one za długie i nadają sie jedynie do śmieci :/
Odpowiadając na pytanie kolegi wyżej niestety nie posiadam papierów do motocykla ale dla samego zaspokojenia ciekawości chętnie rozszyfruje który to rok
Mam nadzieje ze za ta profanacje radzieckiej doskonałości i kunsztu wykonania nie zabijecie mnie
Nie jest to koniec opisu mojej walki i w najbliższej wolnej chwili dokończe
Pozdrawiam
Szymon [/code] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:34, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
dawaj 3 posta i foto bom ciekaw niezmiernie co to za wydumka... |
|
Powrót do góry |
|
|
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:33, 09 Wrz 2013 Temat postu: Ciąg dalszy :) |
|
|
No dobrze nie będę przedłużal
Do modyfikacj których dokonałem w motocyklu należy doliczyć jeszcze .
Nowe lozyska główki (stozkowe)
Stozkowe filtry powietrza
Stozkowy filtr odmy który dosłownie wypluwal olej trochę za dużo go wlalem jakiś litr wiecej :p
Siedzenie znalazło nowe miejsce tuż nad tylnym kołem
Zapomniałem wcześniej dodać ze wszystkie spawy ramy poprawilem i ładnie zeszlifowalem.
Nóżkę boczną dniepr otrzymał z hondy 954 która miesiąc wcześniej zatrzymałem sie na drzewie nóżka pasuje idealnie
Do opisywania wracam po dodaniu jakiegoś zdjęcia
Pozdrawiam
Szymon[/code] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:33, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Stawiam, ze to ten co był na allegro.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 17:50, 09 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:49, 09 Wrz 2013 Temat postu: Allegro |
|
|
Owszem był a ze zero zainteresowania to postanowiłem zostawić i jeszcze trochę dodać modyfikacji
W zimę dojdą tarcze hamulcowe i kompresor ale o tym zacznę pisać za jakiś miesiąc jak sezon się skończy i nie będzie nadawało sie jeździć
Pozdrawiam
Szymon |
|
Powrót do góry |
|
|
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:39, 09 Wrz 2013 Temat postu: Dniepr Custom |
|
|
Poniżej dwie fotki
Czekam na opinie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:16, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Szczerze to ani ładnie ani praktycznie. Żeby to miało ręce i nogi trzeba było wrzucić zawias od japonki, inne koła, inny bak i zatroszczyć sie o spójne z całością lampy i choćby symboliczne błotniki.
W tej wersji wygląda jak zdjęcia z półmetka odbudowy dniepra jakie sie widuje w powitalni. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 7:30, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W tej formie to jeszcze trzeba dokupić łańcuch i powiesić w knajpie nad barem
To że jest to motor na wystawę świadczyć może choćby fakt umiejscowienia stopki - starter z lewej a stopka z prawej - i jak tu odpalać?
Btw gdzieś już widziałem ten sprzęt - miał jeszcze dodatkowo pałę bejzbolową na cybantach pod bakiem |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:48, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tylne amorki, po ok 50km będą robić za flary dymne. Coś czuję że 50km dla tego Dniepra to dystans nie do pokonania, także luz.
Mam pytanie - po co w tym "motocyklu" śruba od amortyzatora ciernego, jeśli nie jest on zainstalowany?
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 7:49, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szysiw2
Dołączył: 08 Wrz 2013 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:15, 10 Wrz 2013 Temat postu: Opinie |
|
|
Z gory Dzięki za opinie
Zrobiłem już sporo ponad 50 km i jak narazie amorki dostały przyjemne opalone kolory a sruba od amora "skrętu" jest tylko dla wyglądu
Jedyne co jak narazie uległo to mocowania popychacza w glowicy ( pękło )
Glowice po regeneracji którą przeprowadziłem w weekend czekają na zamontowanie dziś to zrobię i dośle fotkę z montażu
A jeśli chodzi o brak lampy to długo myślałem gdzie ja zamontować i nigdzie już nie pasowała, plan na miejsce lampy jest i będę go realizował w zimę razem z wizja przewodnią jaką jest minimalizacja
Od początku miale taki plan oczywiście szanuje każda waszą opinie .
Wiedziałem ze nie jest to odpowiednie miejsce na przedstawienie swojej zabawki i ze może zburzyć to wasz ład ale miło jest sie podzielić swoim projektem i może zastosować sie do niektórych porad
Ostatnio zmieniony przez Szysiw2 dnia Wto 10:55, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
ygor
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prace duże
|
Wysłany: Wto 12:04, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
e tam się łamiesz... tu jest ciekawy egzemplarz [link widoczny dla zalogowanych] nawet z drabiniastej ramy i szpetnego zbiornika można zrobić coś fajnego Dopiero teraz widać, bez kolaski i błotnika jakie to ruskie zawieszenie jest pokraczne, więc ja bym robił na ramie od numerów poniżej M72. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 12:13, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
ygor napisał: | http://www.returnofthecaferacers.com/2013/05/dozer-garage-ural-650-fashion.html |
Kolor piękny, właśnie myślę nad takim w M-67... |
|
Powrót do góry |
|
|
|