Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:12, 01 Kwi 2013 Temat postu: Witam wszystkich sympatyków starej motoryacji. |
|
|
Witam
Mam na imię Krzysiek. Mieszkam niedaleko Siedlec.
Pomysł na kupno radzieckiego motocykla pojawił się u mnie w głowie dość dawno... Od małego kręciły mnie motocykle, ale na zamiarach kupna zawsze się kończyło, lub głos rozsądku podpowiadał kupić samochód, który jak wiadomo jest praktyczniejszy i można nim jeździć cały rok mając suchą głowę
Od zawsze lubiłem starą motoryzację, grzebać i naprawiać stare sprzęty. Chęć posiadania fajnego klasyka stała się dla nie jak obsesja, byłem o krok od kupna znanego wszystkim przepięknego Pontiaca Firebirda. Skończyło się na zakupie radzieckiego motocykla jakim jest K650 z roku 1970 oczywiście z wózkiem bocznym.
Stwierdziłem, że kupię jak najtańszy zaprzęg kompletny i z papierami, bo tak czy siak i tak nic dobrego w tej materii się nie kupi w rozsądnych pieniądzach i jak się nie zrobi remontu po swojemu, to nie będzie się jeździć...
Zdążyłem już go rozebrać i ustalić co muszę wymienić, a do wymiany jest nie mało.
Do szlifu idą cylindry, regeneracja głowic, nowe uszczelniacze i łożyska i wycięty tryb od wstecznego biegu Ale działa za to licznik i w bardzo dobrym stanie jest dyfer
Motocykla nie odpalałem, bo instalacja porwana gaźniki do wywalenia i tyle co na teraz. W innych działach będę prosił już o konkretne porady.
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
oldtimer2012
Dołączył: 01 Lut 2013 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prochowice
|
Wysłany: Pon 21:19, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witamy Witamy
Lista czesci do wymiany znaaacznie sie powiekszy
Pozostaje zyczyc powodzenia i wytrwalosci w ruskiej opornosci materii |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:36, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Moto rozebrane, a lista części jest naprawdę długa, ale nie ma co pisać bo pewnie każdy wie co wymienia się w zaprzęgach sprowadzonych od sąsiadów z Białorusi...
Bardzo mile zaskakuje mnie ten motocykl prostotą budowy i mile się przy nim spędza czas.
Irytują mnie i śmieszą natomiast wydumki poprzednich właścicieli, oraz remonty na ''odwal się'' Nie ma tego dużo w przypadku mojego motocykla, ale tłoki powsadzane strzałą do strony ssącej, czy jakiś kabel masowy zawinięty śrubką, z resztą elektryka jest w stanie rozkładu, więc pójdzie nowa, nie myślę też nic wydumywać z prądnicami czy amortyzatorami od malucha, moim zadaniem nie ma co kombinować, a jak coś zmieniać na nieoryginalne to takie rzeczy ważne jak łożyska, uszczelnienia, czy kable. |
|
Powrót do góry |
|
|
oldtimer2012
Dołączył: 01 Lut 2013 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prochowice
|
Wysłany: Pon 21:44, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Popieram, rowniez jestem zwolennikiem oryginalow ot takie zboczenie |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 21:49, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Z księgi przysłów składaczy weteranów:
"Kto składa oryginały tego portfel ciągle mały"
Coś w tym jest - składam Kaśkę '62 i do oryginału brakuje kilku kosztownych drobiazgów
Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 22:03, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie mówię, że ma być oryginał 100% jak z fabryki, bez przesady, to nie Harley albo Indian, dla mnie liczy się funkcjonalność i dobra jakość założonych nowych części, a duże przeróbki są moim zdaniem przesadne i mocno kombinowane jak w przypadku prądnicy od malucha czy amortyzatorów. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 22:06, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak tu się zdjęcia dodaje? jestem nowy na tym forum i jeszcze nie ogarniam... |
|
Powrót do góry |
|
|
oldtimer2012
Dołączył: 01 Lut 2013 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prochowice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wysocki Grzegorz
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:01, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj.
Co dolisty to przerobiłem znacznie moją pierwotną do osiągnięcia stanu dzisiejszego.
Moto od Syn Sama z Siedlec?
Pozdrawiam i do zobaczenia w Siedlcach - mieszkałem tam 8 lat i czesto wracam do znajomków a latem już na kompletnym moto |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:55, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | Nie mówię, że ma być oryginał 100% jak z fabryki, bez przesady, to nie Harley albo Indian, dla mnie liczy się funkcjonalność i dobra jakość założonych nowych części, a duże przeróbki są moim zdaniem przesadne i mocno kombinowane jak w przypadku prądnicy od malucha czy amortyzatorów. |
Pojeździmy zobaczymy
Jestem zwolennikiem oryginału. Ale niestety instalacja, hamulce i kilka innych pierdół trzeba usprawnić/przerobić/dorobic/ dopasować.
Oczywiscie sa tacy którzy beda twierdzić, ze im świateł nie trzeba bo są promyczkiem szczęścia dla innych użytkowników dróg, ze hamulców tez nie trzeba bo sie nie rozpędzają i ze wcale nie trzeba zmieniać łożyska wycisku sprzęgła. A ze cieknie? No cieknie bo to taka sygnalizacja obecności oleju jest. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 19:57, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak widzę to kolega marzyciel jak mu pizdnie ruska linka od hamulca i oczka się zrobią okrągłe i łzawe to pogadamy na temat zmian .
A światła no cóż można i bez nich dziurę i drzewo zawsze zobaczysz z 2 metrów |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 22:02, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wysocki Grzegorz napisał: |
Moto od Syn Sama z Siedlec?
| tak, w Siedlcach kupiłem i jestem zadowolony.
Jeśli chodzi o hamulce, to zawsze uważałem, że trzeba jechać a nie hamować
Wiem, że zmiany będą, ale to wszystko w praniu wyjdzie jak się podszkolę w temacie, czasami starą myśl techniczną trzeba zmienić, ale na razie pakuję nowe hamulce takie jakie są czyli bębnowe, instalację zostawię 6V może nie zgaśnie od razu
tylko nie mam pomysłu jak uszczelnić ten wycisk przy łożysku oporowym sprzęgła, faktycznie w obudowie mam tam straszne rysy. Niestety uszczelniacza tam się nie da wsadzić :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 22:11, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj!!Cierpliwości i powodzenia w dążeniu do celu! Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:12, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: |
tylko nie mam pomysłu jak uszczelnić ten wycisk przy łożysku oporowym sprzęgła, faktycznie w obudowie mam tam straszne rysy. Niestety uszczelniacza tam się nie da wsadzić :/ |
Tam był oring. Jak masz rysy to zatulejuj. |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Śro 20:03, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
hej hej! Witaj 24 godziny minęły,daj zdjęcia Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
|