|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 9:01, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra, to wrzucam zdjęcia swojego boxera
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, że motocykl był w takim samym malowaniu jak wózek boczny, teraz z motoru się łuszczą pokłady farby, a tam, gdzie rusek nie dojechał pędzlem np. za lampą widać jeszcze oryginalną farbę która jest taka sama jak na wózku. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 9:39, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
na zdjęciach z powyższego linku widać dwa wałki ze skrzyni biegów.
Na jednym z wałków są tryby, mają one delikatny luz na boki tak jak zaznaczyłem na zdjęciu strzałkami, tryby te są osadzone na brązowych tulejkach. Pytanie moje, czy luz około 1mm to duży luz? czy Iwan stwierdził, że tak ma być?
Na drugim zdjęciu widać wałek centralny, jest na nim założone łożysko, które chcę wymienić, ale w żaden sposób nie mogę go zdjąć, ma ktoś jakieś wypróowane pomysły jak pozbyć się tego łożyska z wałka? Widzę, że na tym łożysku jest też wystający kołnierz, na bieżni wewnętrznej. Takie łożysko jest dostępne nowe jako zamiennik?
Gdzie kupię dobre łożyska do silnika, i skrzyni biegów?
Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Czw 9:47, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Czw 14:41, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak na moje oko to masz nie te głowice.
Podaje wymiary wszelakie do skrzyni ze wstecznym skopiowane z innego forum
Oczywiście chodzi o skrzynię ze wstecznym z kominem i bez.
łożyska:
- 6205 25x52x15 wałek sprzęgłowy przód
- 6303 17x47x14 wałek sprzęgłowy tył
- 6304 20x52x15 wałek zdawczy przód
- 6304 20x52x15 wałek zdawczy tył
-łożysko oporowe (nr oryginalny 948066)
zamiennik SKF:
--LS 0619 bieżnia
--AXK 0619 NF łożysko wałeczkowe
--AS 0619 bieżnia
uszczelniacze:
- 32x45x7 wałek sprzęgłowy przód
- 35x48x7 wałek zdawczy tył
- 20x34x7 kopajka
- 15x30x7 biegi
oringi:
-ośka dźwigni wstecznego - *
-wałek sprzęgłowy przód - pod pierścień współpracujący z uszczelniaczem - 25x2,5 lub 25x3
-pokrywka naciągu sprężyny kopajki - *
-kły zabieraka - wałek zdawczy - *
-półautomat zmiany biegów - 9,5x2,5
-na wysprzęgliku (nr oryginalny 7203207) - *
* za czas jakiś będą podane rozmiary
wpust (klin) czółenkowy:
- 5x6,5 wałek sprzęgłowy szt. 1
- 5x6,5 wałek zdawczy szt. 4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Wysocki Grzegorz
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:49, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja te łożysko zgniotłem małym imadłem jak chciałem skręcić do zbicia -strzeliło jak tra lala.
Uważaj na ta bierznię bo ma ona rowek w któtym siedzi oring
Jak coś nie idzie to ruski klucz lub polska szlifierka...-dasz radę |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|