Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam wszystkich i pozdrawiam z Bydgoszczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojciech




Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:40, 10 Kwi 2014    Temat postu: Witam wszystkich i pozdrawiam z Bydgoszczy

Witam wszystkich wytrwałych po długiej przerwie. Nadszedł czas na odkurzenie moto

Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Czw 21:15, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojciech




Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:44, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Aktualnie przebywam w Bydgoszczy a moje moto to Dniepr

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Czw 21:33, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojciech




Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 21:52, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Podpowiedzcie czy obniżenie poziomu paliwa w prawym gaźniku spowoduje podanie mniejszej dawki paliwa? czy trzeba wymienić dysze w gaziorach k 65.
Objaw mam taki że na prawym cylindrze świeca ciągle zakopcona
Iglice obniżone na ma max lewa strona spoko p prawa słabo reaguje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 7:58, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Hejka,
bardzo ładna pompa do gnoju Smile

Dobra, teraz na poważnie - tak zrobiony Dniepr to rzadkość - podoba mi się. Postarałeś się.

Jak ładnie odpala, wkręca się na obroty, to poziomu bym nie zmieniał. Przyjrzałbym się dyszy głównej.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 9:10, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojciech




Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 8:51, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Dobre "pompa do gnoju" tak coś w tym stylu.
Tak odpala na dotyk i
lewa str. cyka ale prawy gazior ciągle zakopcony słabo reaguje na regulacje i dławi się jak zwinę line. Dziś spróbuje zamienić gaziory miejscami i zobaczę jaka reakcja czy zakopci świeczkę.Oleju raczej nie pali bo nie ubywa a poza tym szlif robiłem na tłokach Almot. Spalin też nie trzyma bo wyprułem tłumiki he he ( troszkę ryczy teraz)
dodam że igły opuszczone mam na max i tak pomyślałem ze poziom paliwa jest za wysoki bo prawy gazior jest lekko przekoszony względem płaszczyzny


Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Pią 9:05, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 16:56, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Witaj,
w gaźnikach z centralną komorą pływakową poziom paliwa może być przyczyną, jak jesteś pewien sprężania, to zamień taka jak piszesz gaźniki miejscami, a później rozbieraj i szukaj różnic- ustawienie pływaka, dysza główna. Przy już bardzo bogatej mieszance będzie przerywał jak przy ubogiej, a przy mocno bogatej będzie mulił.

powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojciech




Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 7:28, 16 Kwi 2014    Temat postu:

Witam wszystkich
Sukcesu jeszcze nie mogę odtrąbić ale jest lepiej po delikatnej regulacji poziomu paliwa w gaziorach i czyszczeniu maszyna odpaliła na elektronicznym zaplonie rosyjskim. Teraz próba drogowa i zobaczymy.
Przy okazji sprawdziłem stare gaziory k 63 t też dziłają i stary aparat zapłonowy, trochę iskrzył pewnie kondensator pada. ale na zapas będzie.
Wynika z tego że cała wina w gaźnikach dziwne trochę bo w tamtym sezonie jeździłem i jakoś się kulał. Pozdrawiam wszystkich, życzę wytrwałości i dziękuje za podpowiedzi, przeprowadziłem parę eksperymentów doświadczenie takie na pewno się przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin