Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojciech
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:40, 10 Kwi 2014 Temat postu: Witam wszystkich i pozdrawiam z Bydgoszczy |
|
|
Witam wszystkich wytrwałych po długiej przerwie. Nadszedł czas na odkurzenie moto
Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Czw 21:15, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wojciech
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:44, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Aktualnie przebywam w Bydgoszczy a moje moto to Dniepr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Czw 21:33, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 6 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wojciech
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 21:52, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzcie czy obniżenie poziomu paliwa w prawym gaźniku spowoduje podanie mniejszej dawki paliwa? czy trzeba wymienić dysze w gaziorach k 65.
Objaw mam taki że na prawym cylindrze świeca ciągle zakopcona
Iglice obniżone na ma max lewa strona spoko p prawa słabo reaguje |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 7:58, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hejka,
bardzo ładna pompa do gnoju
Dobra, teraz na poważnie - tak zrobiony Dniepr to rzadkość - podoba mi się. Postarałeś się.
Jak ładnie odpala, wkręca się na obroty, to poziomu bym nie zmieniał. Przyjrzałbym się dyszy głównej.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 9:10, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wojciech
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 8:51, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dobre "pompa do gnoju" tak coś w tym stylu.
Tak odpala na dotyk i
lewa str. cyka ale prawy gazior ciągle zakopcony słabo reaguje na regulacje i dławi się jak zwinę line. Dziś spróbuje zamienić gaziory miejscami i zobaczę jaka reakcja czy zakopci świeczkę.Oleju raczej nie pali bo nie ubywa a poza tym szlif robiłem na tłokach Almot. Spalin też nie trzyma bo wyprułem tłumiki he he ( troszkę ryczy teraz)
dodam że igły opuszczone mam na max i tak pomyślałem ze poziom paliwa jest za wysoki bo prawy gazior jest lekko przekoszony względem płaszczyzny
Ostatnio zmieniony przez wojciech dnia Pią 9:05, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 16:56, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witaj,
w gaźnikach z centralną komorą pływakową poziom paliwa może być przyczyną, jak jesteś pewien sprężania, to zamień taka jak piszesz gaźniki miejscami, a później rozbieraj i szukaj różnic- ustawienie pływaka, dysza główna. Przy już bardzo bogatej mieszance będzie przerywał jak przy ubogiej, a przy mocno bogatej będzie mulił.
powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
wojciech
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 7:28, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich
Sukcesu jeszcze nie mogę odtrąbić ale jest lepiej po delikatnej regulacji poziomu paliwa w gaziorach i czyszczeniu maszyna odpaliła na elektronicznym zaplonie rosyjskim. Teraz próba drogowa i zobaczymy.
Przy okazji sprawdziłem stare gaziory k 63 t też dziłają i stary aparat zapłonowy, trochę iskrzył pewnie kondensator pada. ale na zapas będzie.
Wynika z tego że cała wina w gaźnikach dziwne trochę bo w tamtym sezonie jeździłem i jakoś się kulał. Pozdrawiam wszystkich, życzę wytrwałości i dziękuje za podpowiedzi, przeprowadziłem parę eksperymentów doświadczenie takie na pewno się przyda. |
|
Powrót do góry |
|
|
|