Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 14:18, 16 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
coś pięknego.. |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 14:50, 16 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Rejestracja na pojazd zabytkowy to dwa etapy do pokonania . Jeden to urząd konserwatora zabytków i tzw. biała karta, drugi to stacja diagnostyczna z uprawnieniami do rejestracji pojazdów zabytkowych. W białej karcie ewidencji zabytków ruchomych ważne jest zawarcie treści, o znaczeniu rejestrowanego pojazdu w historii motoryzacji. Da się to zrobić.Trzeba pamiętać, że urzędnicy też muszą wypełnić określone rubryki w określonych dokumentach . Można próbować samemu lub rzeczoznawca. Jeśli chodzi o diagnostykę, to dobrze jest znaleźć takiego, który interesuje się starymi pojazdami. Nie polecam "szybkich" stacji /nazwa pisana po angielsku.../ . Zainteresowanych zapraszam na PW. |
|
Powrót do góry |
|
|
junior
Dołączył: 05 Kwi 2021 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:17, 05 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Witam Keruj jaki posiadasz numer silnika chodzi mi o identyfikacje miesiąca bitego na silniku m61 rocznik 1959 numer silnika 04760 chce zidentyfikować z którego miesiąca posiadam m61 jeśli ktoś posiada jakies dane odnośnie wczesnych m61 prosiłbym o informacje wiem jedynie ze numer 06xxx to miesiąc 9 59 |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pon 19:32, 26 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Witaj Junior. Numer mojego silnika jest trzycyfrowy 00353, nie ma bitego roku produkcji. Rama ma numer dwucyfrowy. W międzyczasie udało mi się nawiązać kontakt mailowy z Aleksiejem Popowem z Rygi posiadaczem M-52. Uzyskałem ciekawe informacje na temat M-61. Na początku produkcji były one nazywane IRBIT Lub IMZ. Temat M-61 opisywany jest też w tłumaczeniu artykułu A. Popowa - "Emki", którym los nie sprzyjał - zamieszczonym w dziale historia. Mój IRBIT ma dużo podzespołów z M-52, który po wyprodukowaniu kilku setek szt. został wycofany z produkcji. W wyżej wymienionym artykule jest fotka M-52. Elementy z M-52 to : rama bez wzmocnień przy suwakach oraz brak rury wzmacniającej pod bakiem, płytkie błotniki , przednie lagi z przesuniętym do przodu mocowaniem osi koła, zbiornik paliwa 18L, proste stalowe klamki - lewa zintegrowana z regulatorem zapłonu i parę innych elementów. Zainteresowanych zapraszam na PW. |
|
Powrót do góry |
|
|
daijiro
Dołączył: 21 Lut 2019 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czewa
|
Wysłany: Pią 17:54, 02 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
Gratulacje. Spotkałem jeden egzemplarz M61 po renowacji w Czeskim muzeum. Tutaj widzę że pepiki poległy |
|
Powrót do góry |
|
|
|