Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cwsm111
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:30, 28 Lis 2013 Temat postu: Witam, kolegów |
|
|
Kultura nakazuje mi przedstawić się...i przywitać.
Mam na imię Paweł, mieszkam pod Warszawą w miejscowości Urle.
Forum przeglądam od tygodnie....tyle też jestem właścicielem zaprzegu MT9 z 1973roku
Miętowego koloru zachowanego w oryginale. Moto jest na chodzie...do remontu.
Czytałem opinie o dnieprze, wiem co to za materia...z lektury.
Na forum szukam podpowiedzi jak usprawnić, gdzie kupić itd. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:31, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Siemanko.
Na bank coś znajdziesz.
Jak będziesz już mógł to wrzucaj foty zaprzęgu i zapodawaj pytania i bolączki . |
|
Powrót do góry |
|
|
dz@hym
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wieś w zamojskim..
|
Wysłany: Nie 20:44, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Witam! Wcale te mt 9 nie są takie złe - moja opinia. Zrobione za czasów solidnej jeszcze komuny. Latam 2 sezon bez remontu silnika( nie ruszany od sprowadzenia!), silnik w nominale - a na liczniku ponad 50.000 z tego ostatnie + - 7000 moje. Fakt że zdrowy się trafił. Blachy też nie ruszane. Jak nie będziesz katował to pojeździsz!! A jakie masz plany co do niego - zachować w oryginale czy remont? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 8:14, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć Paweł - witamy na kolyaska.
|
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 9:48, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Witamy
Miętowy kolor - trafne określenie |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 10:12, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
witam
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 10:12, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
cwsm111
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:22, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Czołem...nie zagladałem tu przez chwilę. Tzn. Zagladałem do innych wątków...sledziłem przeszczepy Bmw. Kurcze..bije się z myślami. Kolor oryginalny...brzydki. Ale z drugiej strony mdlii mnie od " slodkich cukierków" Myślę że będę zadowolony z MT9...ma klasyczne linie. Dość dobra opinię. Myslałem o Uralcu, trafiła się 9-tka. Będę chciał doprowadzi ć go mechanicznie do porządku. Może ktoś podpowie jakiego rzędu to koszta? Znacie jakiegoś Magika z Mazowieckiego? Może na forum jest ktoś z Wyszkowa, Wegrowa, Tluszcza. Ogółem okolice Urli. Mam w planach trochę polatać po szutrach, chętnie w wiekszym gronie. Pozdrawiam serdecznie |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:36, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jakie koszta to zależy tylko od Ciebie...
Możesz zrobić porządnie głowice za 1000pln, możesz też kupić zawory, prowadnice za 80pln i przy pomocy młotka przeprowadzić regenerację.
To samo z rozrządem - możesz kupić wałek za 120, możesz za 350.
W górnozaworowy silnik Urala "wpuściłem" z 2,5 tyś. Przede mną altek 700W (Tico), nowy zapłon i wyciszenie rozrządu. Także sam widzisz...
Ale są fachoFcy, którzy robią remont za 1000pln i twierdzą że jest bajka... |
|
Powrót do góry |
|
|
|