Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pią 16:24, 13 Lip 2012 Temat postu: Witam i wywołuję temat Ural m61. |
|
|
Mam na imię Jurek , jestem w trakcie renowacji Urala z osprzętem datowanym rokiem 1957. Szukam kolegów którzy "przerabiali" taki temat.
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 18:40, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja nie przerabiałem, ale witaj, coś ( nie) miłego na pewno Cię tu spotka. |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Pią 21:30, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj ! " Przerabianie " tak niektórzy nazywają ruskie moto. Znajdziesz tu wiele w tym temacie. Wklej jakieś fotki aby oko ucieszyć. |
|
Powrót do góry |
|
|
mcswirus
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwierzyniec
|
Wysłany: Pią 21:44, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj,
widzę, że kamrat nawet z bliska bo z Lublina,
ja mieszkam w Zwierzyńcu (90km od Lublina).
Mam URAL'a M62/M63, który leży na półce
i czeka na przypływ gotówki
Kaśkę wyremontowałem i śmigam,
ekspertem nie jestem ale coś mogę już podpowiedzieć.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 10:33, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam .
- i wyjaśniam, zwrot przerabianie to żart ze szkoły średniej gdy polonista zaczynał nowy temat mówiąc "dziś przerabiamy Pana Tadeusza". I nigdy nie dowiedzieliśmy się po co poprawiać Mickiewicza.
A tak na serio to kilka zdjęć do następnego postu i pytanie - jak wyglądał Ural-Irbit M-61.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 17:46, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To była potencjalnie emka z silnikiem urala.
Wysoki błotnik, falbany z szerokim łożyskiem, dłuższe suwaki tylne, normalne klamki |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 20:06, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam
I to jest ten trzeci post po którym można wkleić zdjęcia. |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 20:07, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam po raz kolejny.
Może kilka zdjęć rozjaśni temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten rysunek poglądowy jest najbliższy mojemu Uralowi
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda przednie zawieszenie,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka zdjęć ramy już zagruntowanej, z numerem 00058
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisy na kołnierzu mocowania cylindra do bloku silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
Mocowanie ośki przedniego koła,
[link widoczny dla zalogowanych]
Już zmontowana skrzynia biegów,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka zdjęć bloków silnika , w porównaniu z blokiem Ural m-63.
Wszelkie informacje i sugestie mile widziane
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 20:39, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Normalnie jak patrze na pierwszą fotę tej Twojej ramy i zmienne przekroje rur, tudzież brak zastrzałów, to całkiem jak ramę z jakiegoś bmwura bym widział nie z ruska.
Ciekawe to co Waść posiadasz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Nie 7:56, 15 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Generalnie To wyłapałeś jakiegoś wczesnego m61.
Wzmocnienia przy suwakach są w nowszych.
Generalnie to rame łatwo rozróżnic po braku wzmocnień tylnych poprzecznej rurki tej do której montuje sie stopke centralną.
Silnik nie ma dziury na zamach i ma wyprowadzone kable wysokiego napiecia do tyłu przez blok. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:15, 15 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A widzisz, mądrego i dobrze posłuchać. |
|
Powrót do góry |
|
|
gemini-ah
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań-Swarzędz
|
Wysłany: Pon 0:12, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik i skrzynia szkiełkowane? |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pon 20:48, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, silniki i skrzynia po szkiełkowaniu . Ważne , by do tego procesu były użyte mikrokulki szklane , nie szkło mielone.
Odlew bloku m61 to chyba piaskowa forma odlewnicza z cała masą poprawek odlewu i jakiś dziwne znaki rdzeniowe pod lewym cylindrem.
Odlew m63 to chyba odlew kokilowy.
A tak na marginesie to może by tak złożyć m52- rama i blachy są takie same.
Trzeba by tylko pojemność silnika zmniejszyć - jakoś.... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:36, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko skąd bębny kół..? |
|
Powrót do góry |
|
|
keruj
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto 8:15, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Na przykład od Junaka . A tak na serio to nie wiem jakie bębny były w m61.
Ewentualnie można iść na skróty tak jak w linku poniżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesuje mnie kolorystyka m61 , mam też "trójnik" do rozdzielenia linki gazu tylko jak przy tym wygląda rolgaz. |
|
Powrót do góry |
|
|
|