Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zapass
Dołączył: 08 Lip 2018 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 8:50, 25 Mar 2019 Temat postu: Witam |
|
|
Witam wszystkich z okolic Tychów.
Jestem na etapie docierania K750. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:53, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Cześć, co robiłeś w silniku? |
|
Powrót do góry |
|
|
zapass
Dołączył: 08 Lip 2018 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 11:22, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Chyba standardowy "zestaw": regeneracja Wału w Poznaniu, Nowe tłoki, łożyska i uszczelnienia. Niestety musiałem kupić nowe/regenerowane cylindry bo jeden był ukruszony (nie żebra tylko ta tuleja wchodząca w blok). Podpora przetoczona na simmering. Niestety gdzieś jest nieszczelność.
Prądnica przewinięta, 6V. Regulator mechaniczny, zapłon oryginalny.
Wałek rozrządu w dobrym stanie ale po złożeniu wyszło, że czasy otwarcia/zamknięcia zaworów ma dość losowe... Tak więc może jak upoluję wałek od Świątka to wymienię.
Gaźniki K37 - wymieniłem dysze na większe bo przy maksymalnie podniesionej iglicy było za ubogo.
Problem na teraz - nieszczelne iglice na pływakach, powalczę z pastą polerską. |
|
Powrót do góry |
|
|
|