Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blondas03
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:27, 25 Maj 2017 Temat postu: Witam |
|
|
Cześć nazywam się Piotrek, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem K750m z roku 1964. nie wiem jak wkleić tutaj zdjęcie, wiec podaje link.
wg. mnie motocykl 100% oryginał. i od razu zadam do Was pytanie, od czego najpierw się zabrać w odnowieniu tego motocykla?
zapodaj. net /6782adf70b8cc.jpg.html |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:05, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Cud, miód i orzeszki jak każdy rus - niezły z niego oryginał...
Od czego zacząć... Piątka benzyny i pudełko zapałek
Zobacz czy jest cokolwiek co działa, bo na oko wszystko jest do zrobienia więc możesz zacząć od czegokolwiek |
|
Powrót do góry |
|
|
szybik
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 5:55, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
marcello napisał: | Cud, miód i orzeszki jak każdy rus - niezły z niego oryginał...
Od czego zacząć... Piątka benzyny i pudełko zapałek
Zobacz czy jest cokolwiek co działa, bo na oko wszystko jest do zrobienia więc możesz zacząć od czegokolwiek |
O matko - Człowieku, ludzie rano kawę piją przed laptopem. Dziękuję za dawkę dobrego humoru na początek dnia.
Blondas tylko się nie zrażaj, na forum czasami panuje dziwna atmosfera...
Zacznij sobie od kół, potem zawieszenie. Jak rama przyjdzie z malowania, to od razu postawisz to na koła. |
|
Powrót do góry |
|
|
Blondas03
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:25, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ogólnie moja k750m, jest jak najbardziej na chodzie, odpala jeździ wiec biedy nie ma:) a jeśli lakier jest oryginalny, to lepiej ją malować czy starać się zostawić w oryginale? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 9:40, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wygląda na prawdziwka.
Zrób porządnie koła, hamulce i mechanikę a blachy nie są złe.
Za 10 lat, będzie szał na taką Kaśkę, jaki jest teraz z wczesną z lat 1958-1960. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:14, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że żartowałem, ale wielokrotnie to powtarzam, że ruska motoryzacja to też ma być zabawa .
Porządnie umyj i zlokalizuj miejsca wycieków, dobrze zamontować tam dobre uszczelki i nowe uszczelniacze bo ruskie już dawno są twardsze od śrub na jakie to wszystko jest skręcone. Jak chłopacy piszą koła - łożyska luzy, warto wycentrować i nawet na kiju wyważyć. Hamulce! Zlikwiduj luzy w zawieszeniu. I jak to już będzie w miarę bezpieczne - wtedy weź się za tuning |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:42, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A i zapomniałem dodać - że pewnie większość elementów gumowych (łącznie z oponami) nadaje się do wymiany. Nie chodzi o ozdobniki jak pady na baku czy siedzenia - ale tam gdzie coś się uszczelnia albo izoluje. Manetki, podnóżki itp. bo takie wyślizgane też są niebezpieczne. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 12:29, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
I nie wiem czy w 64 nie powinna być już skrzynia jajko?
Ale to pytanie do naszych purystów gatunkowych... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 12:51, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga!
W 1963 zaczęli montować 6204 (jajko). |
|
Powrót do góry |
|
|
Blondas03
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:16, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
za jakiś czas postaram się pokazać dokładniejsze zdjęcia, może wasze sprawne oko dostrzeże coś jeszcze. na chwile obecna mam tylko zdjęcia z przed zakupu.
zapodaj. net/32348d02cad52.jpg.html
zapodaj. net/bf187c0020688.jpg.html |
|
Powrót do góry |
|
|
Blondas03
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:26, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
i odnośnie skrzyni? czy to możliwe ze w początkowych egzemplarzach montowali stare modele skrzyni? wiem ze w BMW czasami tak było, ze montowali to co było na magazynie, i nie raz jak wprowadzali jakieś zmiany to oficjalnie od którejś daty, a faktycznie zanim skończyli to co mieli pod ręką |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:57, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
64 to już nie taki pierwszy model, przez rok parę tysięcy tego świństwa naprodukowali. Ale w CCCP wszystko było możliwe
Nie przejmowałbym się tym detalem!
Jak pisałem zacznij od rzeczy ważnych a z czasem zaczniesz się zastanawiać czy lewą i prawą klamkę odlewał ten sam pijany odlewnik na 2 zmianie w mroźną październikową sobotę
Ostatnio zmieniony przez marcello dnia Sob 0:55, 27 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
adamze27
Dołączył: 10 Mar 2017 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puck
|
Wysłany: Pią 17:42, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
siemka |
|
Powrót do góry |
|
|
|