Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 7:59, 17 Paź 2012 Temat postu: Witam |
|
|
Witam, 3 dni temu zakupiłem moje pierwsze trzy koła a mianowicie M72. Mam nadzieje, że szanowne grono pomoże mi pogłębić wiedzę w temacie tych zacnych ruskich sprzętów. Pzdr Żyrardów |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:33, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć,
napisz coś więcej o motocyklu, skrobnij jeszcze 2 posty i wrzuć zdjęcia |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 9:32, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Motocykl jest datowany na 52r, posiada półkę z otworem, niski błotnik, kosz z pałąkiem na błotniku, siedzenie na 2 sprężynach. Niestety jest założona skrzynia ze wstekiem, długa prądnica , duży regulator. Najbardziej drażni mnie to że prędkość z koszem max 65 km/h i kończą się obroty, solo jeszcze nie miałem okazji ale wydaje mi sie że bez różnicy będzie. Może być to kwestia dyfra czy skrzyni również? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 11:24, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
visitorm72 napisał: | Motocykl jest datowany na 52r, posiada półkę z otworem, niski błotnik, kosz z pałąkiem na błotniku, siedzenie na 2 sprężynach. Niestety jest założona skrzynia ze wstekiem, długa prądnica , duży regulator. Najbardziej drażni mnie to że prędkość z koszem max 65 km/h i kończą się obroty, solo jeszcze nie miałem okazji ale wydaje mi sie że bez różnicy będzie. Może być to kwestia dyfra czy skrzyni również? |
to kwestia przełożeń. teraz pytanie czy przypadkiem ktoś założył tę skrzynię czy po prostu brakowało mu mocy na szybsze przełożenie |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 11:32, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czy da rade sprawdzić przełożenia w skrzyni bez rozbierania? np obrót wału korbowego do wału kardana |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 11:53, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Masz dyfer 8-mke i pewnie brak kompresji. |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 13:01, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Kompresja 6,5 bara pa równo na każdym cyl, silnik nie dotarty (20km) podobno po remoncie, jak był ten remont to sie dopiero okaże. Da się sprawdzić dyfer bez rozbierania? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 17:22, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Znaczy kompresji brak. Jak po remontach to trzeba zrobić około 300km i wtedy ponownie sprawdzić. Nic nie rozbieraj, jedno co można to sprawdz czy w gaźnikach nie ma ograniczników.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Śro 19:09, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hej hej! Witaj! Chwila moment i będziesz mógł wstawiać zdjęcia. Czekamy |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 19:15, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
zdjęcia dopiero po 24h
P.S zdemontowałem dziś tylne koło i pojawił się problem przy składaniu, szprychy trą o wałek dyfra, żadnej tulejki dystansowej nie zgubiłem. Ma ktoś jakiś schemat ? |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 9:45, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez visitorm72 dnia Czw 9:48, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Czw 9:54, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 10:01, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć
Witam. Bardzo przyjemna emka.
Wygląda na dość doinwestowaną. |
|
Powrót do góry |
|
|
visitorm72
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 10:03, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Możecie fachowo okreslic czy rocznik sie zgadza? |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:30, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tak dokładnie jak wyglądała emka akurat w 52 to chyba nikt nie wie
Ale ta Twoja wygląda właśnie na pierwszą poł. lat 50 -tych.
Patrząc na te zdjęcia jak dla mnie to wszystkie główne el. pasują (no może poza skrzynkami).
Oczywiście z tych fotek trudno coś powiedzieć o detalach jak sygnał,
prądnica, regulator - są na nich daty produkcji i sam możesz się
przekonać z jakich są lat.
Zobacz na datę wybitą po lewej stronie bloku silnika nad dekielkiem regulacji
zaworów. |
|
Powrót do góry |
|
|
|