Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:32, 14 Paź 2012 Temat postu: Pozdrowienia z Wiednia |
|
|
Witam,
Mamy zamiar z ojcem kupic i wyremontowac motocykl
m61, albo m72. Znajac problemy przy kupnie i przyblizaniu motocykla zabytkowego do stanu oryginalnego, szukam pomoc w najwiekszej bazie informacji na ten temat.
Uzbieralo sie juz troche doswiadczenia przy grzebaniu i naprawianiu pojazdow, jak np.:
SHL m04
Alfa GTV 85'
Alfa Spider QV 85'
2x Honda CX 500 81' jedna jezdi, druga w czesciach
no i duzo nowoczesnego szrotu
Szukam dorady w zakupie kompletnego motocykla do remontu, albo oceny mozliwych kandydatow.
Zapoznalem sie juz roznymi wersjami, ale wszytkich szczegol
pod wzgledem naszych innych projektow nie moge sobie tak szybko zapamietac.
Zyje od wieku szesciu lat w Wiedniu i nie mam dostepu do odpowiedniej
klawiatury, prosze to jakos uwzglednic. Lekcje jezyka polskiego tez juz nie beda za bardzo skutkowac .
No to witam wszytkich pilotow radzieckich (i innych) kolyasek,
mysle ze bedzie o czym pogadac .
Chetnie pomoge przy tlumaczeniu z jezyka niemieckiego,
jak ktos bedzie mial taka potrzebe. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Nie 21:42, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Życzę powodzenia w poszukiwaniach wymarzonego moto...
Zazdroszczę tej CX500 - piękna maszyna i niezniszczalna |
|
Powrót do góry |
|
|
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:27, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak wlasnie ktos napisal ze warto zlozyc m61,
bo nie ma za bardzo sensu kupowac zkladaka, nawet jak jest ladnie
zrobiony; jest to silnik z m61, czy juz pozniejszy?
[link widoczny dla zalogowanych]
W jaki sposob rozni sie silnik m61 od np m63?
Taka rama pasuje? Czy nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawde wole bardziej zrobic m61, bo chce tym tez jezdzic jak sie
nalezy, nawet dluzsze trasy; np. do European Bike Week.
CX 500 jest naprawde fajny sprzet. Zlozylismy kilka miesiecy temu z dwoch jedna, bo tylko jedna miala austriacki dokumenty i
stale jezdzona R1100RT padla kapitalnie (Problemy juz zalatwione ) .
Jak akurat zaplon dziala jak powinien, to nie ma zbyt duzo co moglo by sie zepsuc. Jedynie po kilku lat stania na polu trzeba bylo wszystko
przeczyscic do bardzo dokladnego przegladu w Austrii i sprzet smiga
jak nowy. Zaskoczylo mnie nawet ze sprawuje sie niezle porownajac z nowszym sprzetem, jest bardzo przyjemna do jazdy.
Pierwszy spontaniczny wyjazd trwal 200 km, a drugi juz 800 km, trzeci w Alpy znow 200km.
Nic sie nie zepsulo, na prawde dzielny towarzysz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:51, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Powitać!
Ramę kupuje się w komplecie z suwakami. Dokupienie samych suwaków jest problematyczne.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:39, 15 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz ramę posiadam suwak i dyfer do tzw irbitów (m61) |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 19:40, 15 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Rama dobra silnik nie.
M61 nie ma dziury na zamach, kable WN wyprowadzone do tylu przez blok nie na boki. Ma pokrywe nierzadu jak m72
[link widoczny dla zalogowanych] na tych zdjeciach jest od m72(ale juz mam odpowiednią) A falbana to ruska wydumka.
Ostatnio zmieniony przez Mrkubek dnia Pon 19:44, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:34, 16 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mrkubek napisał: | Rama dobra silnik nie.
M61 nie ma dziury na zamach, kable WN wyprowadzone do tylu przez blok nie na boki. Ma pokrywe nierzadu jak m72
[link widoczny dla zalogowanych] na tych zdjeciach jest od m72(ale juz mam odpowiednią) A falbana to ruska wydumka. |
Wlasnie ogladalem instrukcje m61/k750 ze strony glownej,
tez ogladalem duzo zdjec po tej poradzie, mysle ze odpowiedni silnik teraz rozruznie, chyba tylko ten ma to co powinien miec;
[link widoczny dla zalogowanych], ale cena
Uzywali rosjanie blotnik tylni tego typo jeszcze tak pozno?
Mialy m61 zabudowane skrzynie ktore bylo wylacznie do tego typu silnika,
czy pasuja tez z innych modelow?
Na razie jeszcze bede szukac motocyklu mniej wiecej kompletnego,
jak sie nie uda, zaczne zakup odpowiednich czesci.
Wszystko zostanie tu odpowiednio opisane, i po dokladnym sprawdzeniu
wszystkich elementow ladnie zlozone.
Oprucz calego silnika (razem z korbowodem), kompletnej kierownicy, ramy z suwakami, dyfra, gaznikow (mysle k37) i prawdopodobnie calej elektroniki, roznily sie reszte czesci jak bak, lampy, wozek, blotniki i inne rzeczy od poznych m72? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 7:27, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Kazimierz m04 napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych], ale cena
|
Cena z dupy, za tą kasę, można kupić prawdziwego weterana |
|
Powrót do góry |
|
|
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:29, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Warto sie rzucic na tego wrzosowego? Za jaka cene?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie polecaja tego "handlarza" w warszawie,
a skrzynia, lampa i na pewno masa czesci (szpachlowanych, elektrycznych) tez do wymiany.
Jak z dokumentami jest, tez bym sie musial dopytac. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Śro 19:37, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
kazimierz
I to nie m61 tylko m62. Na weteranie stał I bardzo zgnity jest |
|
Powrót do góry |
|
|
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:08, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi o ten drugi, w kolorze wrzosowym na zdjeciach dalszych.
Jak by to byla rewelacja, to by juz dawno ktos kupil.
Na pewno jest na nim tona szpachli, a skrzynia tez nie wiem skad
jest zabudowana.
Jest szansa to jakos doprowadzic do porzadku? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Śro 20:15, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przednia lampa nie ta. Błotnik przedni nowszy ural, Skrzynia dniepr. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Śro 20:34, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Za to jaka sentencja na błotniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Kazimierz m04
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:38, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To jest rzadka wersja JDM z japonii
Pierwszy telefonat do sprzedawcy juz ma ojciec za soba,
od ceny nie chce zejzdz ani zlotowki,
ale za to jest do niej niby dokument celny.
Liczymy teraz czy jest warto wziazdz sie za to,
czy czakac az pokaze sie cos lepszego.
Ile szacuja fachowce bedzie trzeba wylozyc za te
brakujace czesci?
Na zime byloby to dosc fajne zajecie, bo w garazu zrobilo sie miejsce. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:54, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Olałbym to niby M-61 i zainteresował sie m-62. O niebo fajniejsze niz ta szpachla z wrzosowatym lakierem po malowaniu jakiegoś płotka. |
|
Powrót do góry |
|
|
|