Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 19:32, 30 Cze 2012 Temat postu: Dzień dobry. Szczecin wita ;-) |
|
|
Witam Wszystkich.
Aktualnie w trakcie poszukiwań jakiegoś sensownego zaprzęgu, ale chyba sobie poczekam do zimy . Na GiżyckoZimowe może coś się znajdzie sensownego ( Jawą już więcej nie jadę), bo teraz choć oko wykol nic ni ma co by mnie interesowało.
Tak o sobie, motocyklami od 87 r ubiegłego wieku , zaprzęgi były przerabiane w ilości sztuk kilka, od męki do wieprza, było i japoni wiele i innych takich. Teraz idea zaprzęgu zagościła w trakcie poszukiwań kunia dla Małżonki, bo i jej się oczko uśmiechnęło, a i mi się stare czasy przypomniały, a i Szkodnik miejsce swoje miałby. Niestety braki czasowo/miejscowe wykluczyły zakup czegoś do roboty i dlatego poszukiwania trwają.
Raz jeszcze dzień dobry .
EDYTA: Literka się trafiła.
Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Sob 19:32, 30 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Nie 8:51, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
"Szukajcie a znajdziecie" tak wiec życzę szczęścia w poszukiwaniu. Moze ktoś na forum ma coś na zbyciu. Zobacz w kupie-sprzedam. No i oczywiście witam! |
|
Powrót do góry |
|
|
peryskop
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z unii
|
Wysłany: Nie 20:53, 01 Lip 2012 Temat postu: witamy |
|
|
Rura a z jakiej dzielni Szczecina jesteś bo ja tyż Szczeciniak |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:45, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Aktualnie Grabowo, czyli Parkowa .
A żeby przybliżyć, to pracowałem w Garażu jakieś 3-4 lata temu, jak mieli autoryzację Kawasaki i siedzieli na Turzynie jeszcze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 0:30, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Możecie zacząć mnie żałować. W garażu wylądowało MW, nie dość, że z blokadą, to brak w sumie pompki, latarki i uchwytu na kałacha (same dziurwy zostały w geszpanie), reszta jest łącznie z omal diegtiarem i radiolą która jest nawet kompletna i nijak nie pasuje .
Teraz czekam mnie zerknięcie dlaczego przy nierównych ciśnieniach tak ładnie pali i dlaczego mam do wymiany 2 tłoki z pierścieniami, do zrobienia szlif (jak będzie gdzie) i zawory . A no i coś przedni za słabo spowalnia... |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Pon 8:20, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
"... i uchwytu na kałacha ... "
a kałach jest?
ładnie zrób parę fotek i pochwal się |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:42, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Się chwalę.
Diegtara nie powiesiłem, tak samo jak owiewki kierowcy, bo ta opakowana jeszcze w papier oryginalny, to nawet nie wiem czy będę zakładał, bo i na co .
Z nieoryginalnych rzeczy to: błotnik tył(chyba), koło tył(na bank bo ma 3 dziury jak nowsze wieprze - o co się tutaj dopytywałem), skrzynia wieprz na oko (ma cechę o dziwo co widać na focie), sądząc z tego jak skrzynia wisi względem ramy, to rama musieć krótka być chyba nie? Koła w geszpanie i na zapasie mają kalamitki w środku. nie wiem dlaczego lampa przód jest taka jak w kaśce starszej z jedną kontrolką i ten biały zegar też taki z lekka podejrzany.Ogólnie rocznik na tabliczce nieczytelny, niby w papierach '71, ale były krótkie ramy wtedy? I szpery?
Za to ładowanie ma fajne, mocy mało i muszę zerknąć w aparat czy tam coś pokiełbaszone nie jest przypadkiem, bo chodzi jakby lekko opóźniony był, mimo popuszczenia opóźniacza na kierze.
Na focie Małżonka dosiada "Męczyława" jak go nazwało, gdyż docelowo to ona będzie się pojazdem poruszać .
I link do picturów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 20:58, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Pon 21:14, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ładne Mnie się podoba. Co do oryginalności to się nie wypowiadam, są inni co Cie pognębią Ale ten filmik w czasie jazdy to chyba nie małżonka, Instalacje jak masz 6 czy 12. Jakby Ci blokada się nie podobała to możemy się zamienić |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:19, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Instalacja 6V, prądnica napiera bez obciążenia do 8,01V, na światłach daje 7,8V, tak, że bardziej niż godziwie. Regler 302 - standard.
Mi też się blokada podoba, a filmik Żona kręciła , ciężko by jej było jechać i kręcić z boku . |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Pon 21:32, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam to miałem bez obciążenia 7.8 V ale nie jestem pewien. Akumulator raz mi siadł, ale nie jestem jego pewien. Kupiłem elektroniczny regle ale jeszcze go nie zakładałem. W pierwszej kolejności poza kolejnością muszę zrobić sprzęgło i postawić na kolach.
P.S. Ktoś na forum pisał ostrzegał aby ze względu na złodziei nie robić zdjęć z widokiem na własny garaż. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:49, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Right, już filmu nie ma . |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:44, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Poproszę o połączenie.
Czy ciapter szczeciński by se nie pojeździł na ten przykład jakoś w 2. XII? Wylot do domu dziecka w Tanowie i jakiś tam mały objazd, mam się zamiar wybrać Męczysławem. Fajnie by było polatać w parę koszów. |
|
Powrót do góry |
|
|
|