Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dzień dobry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dromek




Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin i okolice

PostWysłany: Nie 11:47, 30 Cze 2019    Temat postu: Dzień dobry

Cześć wszystkim.
Marcin, dolnośląskie, prawo jazdy od lat 80 poprzedniego wieku.
Kilka motorowerów i motocykli w życiu całkiem udanie zajechałem, kilka udało mi się nawet odsprzedać.
Chwilowo nie mam "ruska", noszę się z zamiarem kupna Dniepra 11.
Lata temu jeździłem jednocylindrową dwusetką Турист-200 rodem z Tuły i do dzisiaj żałuję, że go sprzedałem.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 7:18, 01 Lip 2019    Temat postu: Re: Dzień dobry

Dromek napisał:

Chwilowo nie mam "ruska", noszę się z zamiarem kupna Dniepra 11.
Lata temu jeździłem jednocylindrową dwusetką Турист-200 rodem z Tuły i do dzisiaj żałuję, że go sprzedałem.

Pozdrawiam


Cześć,
czemu wybór padł na najgorszy możliwy model, produkowany w USSR..?

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Pon 8:25, 01 Lip 2019    Temat postu:

Może pociąga Pana nietuzinkowy wygląd tego motocykla🙂
Tak czy siak witamy i zachęcemy do rozwagi przy wyborze modelu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 12:46, 01 Lip 2019    Temat postu:

Wszystko co jest na obłych błotnikach i aluminiowych piastach kół jest paskudne. Dywagacje który Dniepr czy Kaczka jest paskudniejsze są niecelowe, bo to jedna liga. Natomiast takie 11 może całkiem przyzwoicie jeździć w przeciwieństwie do dowolnego dolniaka.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dromek




Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin i okolice

PostWysłany: Pon 13:41, 01 Lip 2019    Temat postu: Re: Dzień dobry

klapek napisał:
Dromek napisał:

Chwilowo nie mam "ruska", noszę się z zamiarem kupna Dniepra 11.
Lata temu jeździłem jednocylindrową dwusetką Турист-200 rodem z Tuły i do dzisiaj żałuję, że go sprzedałem.

Pozdrawiam


Cześć,
czemu wybór padł na najgorszy możliwy model, produkowany w USSR..?

Smile


1. Jest w zasięgu terytorialnym (ważne) i cenowym (bardzo ważne).
2. Pochodzi z dobrych, troskliwych rąk. (bardzo ważne)
3. Podoba mi się (też ważne) - mniemam, że przy rozsądnym używaniu pozwoli trochę pojeździć i wgryźć się w temat.

Dziękuję wszystkim wyżej podpisanym za miłe powitanie.
A przy okazji intryguje mnie jedna sprawa, Dniepr produkowany jest do dzisiaj (proszę sprostować) a nie spotkałem na naszych drogach Dniepra z XXI w. Tak jak nie słyszałem o wszczepieniu nowego (świeżo wyprodukowane go) silnika po zgonie staruszka a przecież logika podpowiada takie rozwiązania. Skoro da się podróżować nawet na chińskich wibratorkach...


Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 14:21, 01 Lip 2019    Temat postu: Re: Dzień dobry

Dromek napisał:

A przy okazji intryguje mnie jedna sprawa, Dniepr produkowany jest do dzisiaj (proszę sprostować) a nie spotkałem na naszych drogach Dniepra z XXI w. Tak jak nie słyszałem o wszczepieniu nowego (świeżo wyprodukowane go) silnika po zgonie staruszka a przecież logika podpowiada takie rozwiązania. Skoro da się podróżować nawet na chińskich wibratorkach...


Pozdrawiam


Za to kupisz kilku letniego Urala 750, silnik do niego, jak i cały "szpej".
Jak myślisz dlaczego?
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:36, 01 Lip 2019    Temat postu:

Bo teraz to tam inne rozwiązania testują.
https://www.youtube.com/watch?v=EJddcPoAb8s


Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dromek




Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin i okolice

PostWysłany: Pon 18:31, 01 Lip 2019    Temat postu: Re: Dzień dobry

klapek napisał:


Za to kupisz kilku letniego Urala 750, silnik do niego, jak i cały "szpej".
Jak myślisz dlaczego?
Wink


No to już chyba wiem.

Cyrograf15 napisał:
Bo teraz to tam inne rozwiązania testują.
https://www.youtube.com/watch?v=EJddcPoAb8s


Wojtek


Kreatywny naród. Ale co się dziwić, w końcu bracia Słowianie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 22:58, 01 Lip 2019    Temat postu:

Nie zrażaj się. Jeśli jest Dniepr z pewnego źródła, blisko i chcesz go mieć, to będziesz Nim jeździł. Zapłacisz więcej za remont silnika, ale będziesz nim jeździł.
W dzisiejszych czasach można uszczelnić należycie czop wału, można wstawić twarde popychacze, dobry alternator, dobre gaźniki, lekkie i wytrzymałe zawory, proste i twarde wałki rozrządu. Nawet kute tłoki pod współczesne pierścienie.
Naprawdę się da, tylko czy wpuszczenie 10.000 czy 15.000 pln, w remont spowoduje że Twój Dniepr MT-11, stanie się cennym motocyklem?

Inwestując np w Urala M-61 czy M-62, masz pewność - już teraz, że ta kasa nie będzie wywalona w błoto, a wydasz w totalu sporo mniej.

Jest wielu w Naszym kraju, którzy jeżdżą Dnieprami górnozaworowymi i pewnie są wśród Nich tacy, którzy będą chwalić ten motocykl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:37, 01 Lip 2019    Temat postu:

Motocykl to wątpię, ale silnik, skrzynię i owszem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinos




Dołączył: 10 Lip 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edwardów

PostWysłany: Śro 1:35, 10 Lip 2019    Temat postu: Dzień dobry.

Witam wszystkich.
Sam nie wiem dlaczego, ale zawsze ciągnęło mnie do motocykli ze wschodu.
Od zawsze marzył mi się Iż.
Póki co, zaczynam bardzo skromnie. Garaż na razie pusty, rozglądam się za motorowerami zza wschodniej granicy.
Zauroczyła mnie Riga 13. Miałem okazję kiedyś pomacać ale nie była na sprzedaż.
Może ktoś z Was wie, kto ma, albo miewa takie motorki, a właściwie prawie rowery z doczepnym silnikiem. Mogłaby być bez silnika, byle w miarę w kupie - nie ma tam tego za wiele Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 9:31, 10 Lip 2019    Temat postu:

Cześć,
Iż fajny i wdzięczny motocykl. Co do "pierdopędów", to już tak jest że jeden woli córkę gosposi, drugi gosposię, a jeszcze Inny głosuje na Korwina...

Bag eyes rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinos




Dołączył: 10 Lip 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edwardów

PostWysłany: Śro 11:12, 10 Lip 2019    Temat postu: Dzień dobry.

Gdzieś mi się jeszcze przewinęła Wierchowina w mojej okolicy, ale nie jestem pewien na ile to się nadaje do jazdy.
Z Rigą jest ten myk, ze nawet jak nie uda się kupić oryginalnego silnika KO D4, 5 czy tam następnego, to są chińskie odpowiedniki, lepsze nawet od oryginału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Dzień dobry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin