Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fatman76
Dołączył: 21 Lip 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:03, 31 Sie 2015 Temat postu: Czołem Panowie!!! |
|
|
Witam
Nie będe tu kadził, mówie jak jest Mam lat 39 i pół, mieszkam w Tarczynie. Na motocyklach jeżdżę od podstawówki, pierwszy był Komar z biegami w ręku, potem kilkuletnia przerwa bo pochłoneła mnie informatyka i teraz zajmuje się komputerami zawodowo. Aktualnie mam dwa japończyki KZ 650 78r przerobiony na choppera i lekko ztuningowany VN 1500 Classic 97r. Ostatnio trochę przez przypadek stałem się posiadaczem Dniepra MT 11 89r. Zawsze chciałem mieć motocykl tego typu ale jak mówi stare chińske przysłowie "uważaj bo marzenia czasami się spełniają" i teraz po głębszym zagłębieniu się w temacie rusków jestem mocno przerażony. Mój strach wynika z tego że samodzielnie zabrałem się za remont mojego zaprzęgu. Rozbiórka poszła gładko tylko że rozkręcić to każdy głupi potrafi ale jak czytam Wasze posty w dziale mechanika to raczej wątpie że dam rade sam to złożyc do kupy. Nie to że jestem zupełnie zielony, dłubałem sobie czasami przy moich japońcach ale żadnych poważnych remontów samodzielnie nie robiłem. Mój kolega doświadczony mechanik motocyklowy powiedział że do ruska się nie dotyka i pogonił mnie z garażu.Zostałem sam!! W związku z tym proszę o wyrozumiałość i liczę na Waszą pomoc na forum. Pewnie już niedługo jak zakończe pewien projekt w pracy biorę się za robotę !!!
Pozdrawiam
Michał vel Fatman76 |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 18:57, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Witamy. W japoncu raz na rok zmienisz olej, podregulujesz zawory i jazda. Ja mam kl250 z 82r, katuje go jak sie da po lasach, bagnach, a on nic- jak jeździł tak jeździ. Rus nie jest skomplikowany, jeśli wiesz jak trzymać klucz, masz dobre narzędzia i lubisz nowe doświadczenia w rzeźbie to jest motocykl dla Ciebie. Nowe części z gównolitu, wady fabryczne... Ale Za japonią mało kto się ogląda, a za rusem gwarantowane, że wszyscy popatrzą |
|
Powrót do góry |
|
|
fatman76
Dołączył: 21 Lip 2015 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:44, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie.
Meter30 dzięki za słowa otuchy ale chyba nie jest to wszystko takie proste jak piszesz. Jak czytam posty w dziale mechanika to dochodze do wniosku, że trzeba mieć dużo umiejętności, doświadczenia i jeszcze więcej SZCZĘŚCIA aby doprowadzić swój "prodżekt rusek " do pomyślnego zakończenia. Ale nie poddaje się !!!!. Właśnie uporałem się z kilkoma ważnymi sprawamy w mojej pracy i tak jak pisałem zabieram się za remont mojego MT11. W dziale Mechanika mam zamiar założyć swój temat gdzie na bieżąco będę opisywał co zrobiłem i co mam zamiar zdobić z nadzieją że ktoś bardziej doświadczony w tej materii coś podpowie. Pozdrawiam i zapraszam do kibicowania |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Śro 11:44, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Hejhej!
Witaj! Będziesz miał zajęcie na długie zimowe wieczory. Na forum znajdziesz duzo pomocy.Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
|