Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel.l
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ptusza
|
Wysłany: Sob 13:50, 06 Paź 2012 Temat postu: Cześć ! |
|
|
Witam wszystkich ! Forum czytam od dłuższego czasu i postanowiłem w końcu się zarejestrować bo coś czuję, że będę musiał się o coś podpytać Pewnie będą to rzeczy banalne bo nie jestem żadnym mechanikiem, a z ruskiem mam styczność właściwie od pół roku. Wcześniej nie tykałem się mechaniki, aż nagle mnie zaraziło. Odnośnie motocykla... mam go od dziadka który już nie jest w stanie nim jeździć. Teraz najciekawsza sprawa co to za motocykl papiery swoją drogą, reszta swoją. Ramy to nie jestem pewien, silnik jest od dniepra 16, dziadek kupił go w 94 roku w Krakowie i sprzedał dolniaka :/ Cały przód jest od junaka m10 (jego mocowanie to dopiero jest szał ), siedzenie jest od junaka, tylni błotnik czort wie bo na pewno nie od ruska, założony jeden gaźnik od malucha, własny filtr powietrza z puszki, cewka od malacza, przełączniki świateł i jakieś zabezpieczenia też nie wiem od czego. w miejscu prędkościomierza amperomierz i takie tam cuda. Motocykl nie jeżdżony 4 lata tylko odpalany raz na ruski rok. Jestem w trakcie remontu, obecnie motocykl w puzzlach. Pozdrawiam ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 14:38, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
witaj w gronie. jak dasz rade to wrzuc fottki. pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 14:48, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To może być ciekawostka |
|
Powrót do góry |
|
|
pawel.l
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ptusza
|
Wysłany: Sob 17:12, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wrzucę fotki, ale chyba muszę trochę poczekać bo dopiero się zarejestrowałem. Zapomniałem dodać, że to wszystko jeździło z wózkiem bocznym od MZ Tak więc mix. Dlatego dosyć ciężko mi kupować i montować oryginalne części jak nigdy na oczy nie widziałem ich zamontowanych. Ale po to jest to forum, które mega mi pomogło i to właściwie bez potrzeby logowania, wystarczyła szukajka |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:56, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cze
Jak to po dziadku to nie rozpatrywałeś wersji żeby zostawić jak jest?
I pomożemy, bez względu co zadecydujesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Sob 21:52, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Porób jak najwięcej fotek. Moze stałeś się nowym "panem Samochodzikiem" a właściwie" Panem Motocyklem" Kundli jest masa, oryginałów tez co nie co a ten może być "prawdziwym oryginałem" Oczywiście witaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:56, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Powitać! Kiedyś miałem takie zawieszenie w Rusku. Po sezonie lagi wymagały prostowania, dodatkowo były redukcje pod łożyska główki ramy które stale wygniatało. Nie jest to specjalnie szczęśliwe rozwiązanie ale da się.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
pawel.l
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ptusza
|
Wysłany: Nie 18:48, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie chciałem zostawić motocykl tak jak jest, tylko że to zawieszenie junakowskie obecnie średnio się sprawuje, pamiętam, że dziadek dosyć często przy nim grzebał. Obecnie w ogóle nie ma tłumienia, cieknie, więc trzeba to zrobić. Kupiłem już przód do k750, wyczyściłem , powymieniałem uszczelniacze i powinno śmigać. A junakowskie zrobię w wolnej chwili i jak będzie dodatkowa kasa ;P Poza tym jeszcze kwestia jednego gaźnika... ogólnie dziadek to zrobił żeby było mniejsze spalanie ( wiadomo- kasa ) i było bo w granicach 5- 5,5l. Tylko że tak długie kolektory sprawiały, że przy gwałtownym odkręceniu manetki dławił się, był słabszy itp. Jak już mam taki zaprzęg to muszą być 2 gaźniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez pawel.l dnia Nie 18:54, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:40, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Całkiem fajny wynalazek. Przywrócenie do orginału nie ma sensu, zostawił bym tak jak jest.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 20:55, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A jak z tym wózkiem od emzetki się jeździ? nie za lekki. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawel.l
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ptusza
|
Wysłany: Nie 21:15, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zmianie ulegnie tylko przednie zawieszenie z tym że owiewka zostanie. Wszystko zostało rozebrane na puzzle żeby odmalować i uporządkować. No właśnie czuć, że wózek jest lekki, bardzo łatwo go podnieść. Mi osobiście jeździ się bardzo wygodnie i bez problemu ale to może dlatego, że nigdy nie miałem okazji się przejechać oryginałem. Wtedy możliwe, że powiedziałbym co innego. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczus
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 4:14, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
witaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 21:34, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No miks całkiem niezły. Jeździłem kasią i dnieprem na gaźniku pojedyńczym od zapa.
muł straszny ale jakoś chodziło. |
|
Powrót do góry |
|
|
|